Ben Müslümanım. Yüce Allah'ın kullarını affettiğini ve dahi çok bağışlayan olduğunu bilirim. Bazı yorumlara şaşıyorum, insan mı bunlar demeden edemiyorum. Bu merhum arkadaş, kimsenin ırzına geçmemiş, dolandırnamış, belki kimsenin namusuna laf etmemiş. Kendi tercihince yaşamış günah mı günah o ayrı, lakin Çok bağışlayan Allah adına konuşmak nedir. Bu arkadaş öyle bir şey yapmıştır, bir yetim okutur, bir köpeğe merhamet eder Allah günahlarını affeder, yani biz bilemeyiz Allah bilir. Bu doğrultuda Allahtan rahmet diliyorum, Ailesine sabırlar versin. Yüce Allah günahlarını affetsin.
Kardeşim mesele günah değil yoksa elbette herkesin günahı var ve affedecek olan Allahtır ama burada ince bir nokta var ki bu tipler çoluk çocuğun gençlerin özenmelerini sağlayacak şekilde dönmeliklerini göz önünde bilerek ve bundan para kazanarak çılgınca şeyler yapıp insanların yanlış yollara sapmasına vesile olan insanlar. Kinimizde bu yüzdendir yani Allah içindir yoksa banane onun homoseksüelliğinden Allah ile arasında ama bunlar göz önünde yaşayıp toplumsal ahlakı çöküşe götüren insanlar
@Snnaydn7 bu açıdan hak veriyorum size. Benim sistemim ölmüş birinin ardından oh çekilmesi. Ne olursa olsun, insandır, candır. Dediğiniz konuda son derece haklısınız.
Oh çekişimizde bu yüzdendir kardeşim bunlar ölüp gittikçe aslında sayı azalıyormu bilmiyorum birilerine ibret oluyormu ama çoluk çocuğa memleketin geleceğine zararı olan bu tiplere üzülmüyor aksine seviniyorum
Perde arkasında baska bir sey olabilir. Organ yetmezligi alkolden madde den olabilir mi bilmiyorum. Benim ki tamamen bir tahmin ama muhtemelen yasadıgı hayat onun 30unda olume surukledi. Allah rahmet eylesin kimsenin tercihlerine bakıp gebersin iyi olmus demek haddime degil.
Kuran da Allahın bize en çok tavsiye ettiği şey birgün muhakkak ona döneceğimiz bilincinde olarak yaşamamızdır. Rahmetli nasıl yaşadı bilemiyorum umarım ahirete giderken kendisine güzel manevi yol arkadaşları edinmiştir. Allah imanınca rahmet etsin.
İnşallah 72 saat içinde defnedilmez. Nitekim İbni sina kalp krizinden öleni 72 saat bekleyin defnetmeyin. Hacamat yapın. Hacamat onun kalbinin tekrar çalışmasını sağlar demiş. Bunun yapılıp da sonra yeniden yaşayan çok duydum.
Çok ilginç bir bilgi ilk kez duydum bunu Peki bunu Doktorlar hiç bilmiyor mu Ben bugüne kadar kalp krizi geçirene böyle bir muamele yapıldığını hiç duymadım tam tersine apar topar defnediliyor
Yani peygamber efendimizin de hacamat ile ilgili hadisleri var. Ama ne yazık ki bu son 10-15 yıl öncesine kadar modern tıp taassubluydu bu konuya da. Şimdi kaç tane tıp doktoru hacamat için ayrı iş yapıyor diye biliyorum.
Evet bu var. Aslında bir ara gündem gibi bişey de olmuştu bir kaç yıl önce. Zehirlenirse hacamat, kalp kriziyse hacamat.. İbn-i Sina nın bu söylemi meşhur yani.
@Mutlulukneydii89 doğru. Tuhaf bulan var. Savunan da varmış tabi tam olarak bilmiyorum. Ancak İbni sina gözle görünmeyen bakteri ve virüslerden bahsettiği zaman da tuhaf bulmuşlardı yanılmıyorsam
Bir totoş daha gebermiş darısı kerimcanın o topçuyla evlenen travestinin ve aleyna tilki pisliğinin başına diyorum bunlardan biri ölürse çoluk çocuğa hayrına gazoz dağıtıcam
Mesele zaten gizliden yaşamak meselesi ama siz öyle uyuşturmuşsunuz ki beyinlerinizi hiçbirşey göremez düşünemez olmuşsunuz ! Herkesin günahı kendinedir Allah ile arasındadır ama bunlar bilerek çılgınlık adını verdikleri pisliklerini eşcinselliklerini özellikle para kazanmak için göz önünde yaşayarak toplumsal ahlakın çöküşüne neden oluyorlar bende geberdikleri zaman oh çekiyorum sen çekiyorsan dediklerimi bir düşün Allah sanada akıl vermiş toplumun anası ağlamış ahlak çökmüş sen gelmişsin bana bu ahlakın çöküşüne neden olan bir pisliğin gebermesini eleştirdim diye tavır koyuyorsun aynı tavrı git eşcinsellere parklarda otobüslerde bilumum kamuya açık alanlarda öpüşüp sevişen şerefsizlere koy !!!
Rahmet okunacak onca insan varken dünyada bunlara okursak diğerlerine haksızlık olur.. layığını Allah versin demek lazım bunlara iyiyse zaten iyi olur sonunu bilemeyiz ama kalkıp rahmet okuyacak halimde yok
@Bimunzevi anlatamıyoruz maalesef çünkü onlar bizim yorumlarımızı görüşlerimizi tasvip etmiyorlar aksine ahlak çöküşüne yol açan bu insanları sevip hayatlarına özeniyorlar ve ben deliriyorum dert sahibi oluyorum bunların peşine takılan gençleri gördükçe
Evet ama bu sistemde söylediğin gibi etrafımızdakileri koruyup iyi çocuklar yetiştirmek bir noktadan sonra mümkün olmayabiliyor en basitini söyleyeyim rahmetli timurtaş hoca vardı bilmem duydunmu hiç? Adam yıllarca bu sistemin pisliklerini anlattı işkenceler gördü hayatı mahkemelerde geçti ama bugün o mübarek adamın oğlu milli piyangonun genel müdürü.. var gerisini sen düşün Allah çevremizi çoluk çocuğumuzu muhafaza etsin sen ne kadar eğitirsen eğit bir yaştan sonra senin kontrolünden çıkıyor..
Bilirim evet ama oğlunun öyle olduğunu bilmiyordum ama böyle durumlar istisna benim çevremde çok var çocuğu iyi yetiştirp ahlak edep sahibi insanlar. Her sey ailede başlar önce çocuk yetiştirmeyi öğrenmeli insan.
Var tabiki ama insanlara çocuk nasıl yetiştirilmelidir diye vaaz eden bir hocanın çocuğu bile böyle olabiliyorsa biz nasıl yapıcaz bu işi bazen çok korkuyorum evlenir çoluk çocuğa karışırsam ve iyi bir insan yetiştiremezsem kızım olurda sahip çıkamazsam oğlum olurda bar köşelerinden toplarsam diye çok ama çok korkuyorum.. yoksa benimde var çevremde güzel insanlar ama en önemlisi din iman itikat zaten bunları verebilirsen çocuğa ahlaklı merhametli iyi bir insan olur islam ahlak dinidir
Tabii ki evet kendine güvenemiyorsan din eğitimi veren medreseler e gönderebilirsin mesela. Çok güzel terbiye ediyorlar senden benden daha Terbiyeli oluyorlar. Hani derler ya terzi kendi sökügünü dikemezmis diye. Oğlu da o yüzden öyle oldu bence. Allah herkese ilim nasip etmez orası da ayrı konu
Zaten istediğim bu benimde. Doktor mühendiste lazım ama bu sisteme güvenip pislik akan okullara göndermek yerine medreseye gönderip insanlığa faydalı bir ilim insanı olması en ama en büyük duam ve dileğim Allahtan.. bizim eksiğimiz çok zaten bari nesillerimiz eksik kalmasınlar
Cani olan biz değiliz canilikte ölen birine sevinmek değil toplumun ahlakını bozan bu şerefsizlere bu Lut kavmi çocuklarına rahmet okuyup üzülmeyenlere tavır koymaktır yani cani olan sensin bu adamlar ahlak katili sende bunların dayanağısım ! @ciceklerdogar
“Bir totoş daha gebermiş”? canım beyinsiz vicdansız it hala ne savunuyorsun kendini. Ben git eşcinselliği savun mu dedim? İki dkk insan olsanız yeter. Cehalet koktu burası hadi bye 👋🏻
Evet bir totoş daha gebermiş ! Dünyada hergün yüzlerce masum ölürken bir totoşun yasını tutacak değilim ! Evet sen gelene kadar edep kokuyordu ama sayende cehalet kokmaya başladı doğru söyledin
Senin gibi vicdansız itler yaşadığı sürece dünyada barış olmaz. Onca masum ölüyor sen yaşıyorsun aynen haklısın. bir de 32 yaşında olucak. Senin bir de çocukların olsa, bu zihniyetle büyütsen ne olucak. Sana merhameti vicdanı öğretmeyen ailede suç
Elbette bu zihniyetle büyüteceğim evlatlarım Allah yolunda olacaklar sizin gibi nonoşların peşinde koşmayacak İnşaAllah ! Ayrıca it olanda sensin ne hakaret ediyorsan misliyle iade ediyorum
Ölümün yaşlısı genci çocuğu büyüğü yok Ölüm herkese uğrayacak gençler de ölüyor çok gençti daha diye isyan etmeyin Allah onun kaderine bu kadar ömür yazmış geldi gördü gitti şimdi de Allah ölümün hayırlısını versin hepimize ve arkamız da hayırla yad edilmeyi nasip etsin inşallah ölümüne inanamıyorum nasıl gider daha çok gençti şimdi sırası değil demek yanlış olur
Neden inanmıyorsun ki ben inanıyorum. Bu herif Kerimcanın tayfasındandı boyuna gece kulübü bar içki yetersiz uyku Allah bilir madde kullanımı da vardır. Gayet normal.
Gerçek olan ölüm. Günler yüzlerce kişi ölüyor keşke insanlar ölümü sürekli hatırlayıp ona göre yaşasa bu kadar pislik bir dünyada yaşamak zorunda kalmazdım
Fenomen diye üzülecek değilim. çoğu insan var açlıktan ölüyor. Çocuğuna birşey alamayıp kendini öldüren babalar var ben bu gibi insanlardan çok o fakir insanlara daha çok üzülürüm.
Allah rahmet eylesin ama zaten takıldıkları ortam gereği burunlarından toz, dil altlarından pul, şeker kaplarından hap eksik olmayan insanlar bunlar. Pek şaşırmadım yani.
Bu adama zorbalık edenlerin, öldükten sonra timsah gözyaşları akıtması kadar gerçek artık hayat. Her şey sahte, mutluluk da acı da. En kötüsü ise insanlık da sahte artık.
bu durumda bile iyi olmuş diyenler var. cidden yazık. adamı daha tanımadan nasıl böyle kötü düşüncelere sahip olabiliyorlar anlamıyorum. sevgisiz büyütülmekten olsa gerek herkese karşı bir nefret var içlerinde. Allah iyi etsin onları ne diyelim. Allah rahmet eylesin Caner'e de...
Ne kadar haz etmediğim bir kişilik olsa da Allah rahmet eylesin.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Genç yaşta neden kalp krizi geçirir bir insan sadece bu değil yani bu tür vakalar arttı bunun araştırılması lazım. 27-28 yaşında insanlar kalp krizi geçiriyor. Tanımam bilmem ama Allah rahmet eylesin anasına babasına sabır versin
Bende gastrit çıktı oda kalbe baskı yapıp ufak kalp krizleri geçiriyor nefes darlığı yapıyor. Yağlı yemek fasfod özellikle sigara alkol yeme Bozuklukları kalp krizine yol açıyor ve artık ülkemizde bunlarda çok. Kalp doktorum dedi bunu özel hastaneye gidiyorum
Ben biraz sert biriyim stres var tabi. Sağlıklı normal insanın kalbi 120 ile çarpar benim kalbim 158 ile çarpıyormuş sen hesap et. Doktor sinir stres yapma dedi
Kardeş yeme içme değil stres. Bak benim yan komşum 55 yaşında adam 130 kilo var. Boyuda kısa ama maşallah sağlık sorunu yok. Neden? Kafa rahat. Adam dalgasında. Parası var birazda cahil keyfinde yani. Yemekle içmekle bir alakası yok stres sinir sıkıntı bunlar adamı götürüyor
Şaşırdım gerçekten. Ailesine sabırlar diliyorum. Hayat dolu biriydi😕 Kerimcan baya yıkılmıştır
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Cidden şok oldum demin Twitter da öğrendim fani dünya işte her an ölebiliriz sonsuza kadar yasacakmis gibi yaşıyoru ölücegimizi unutuyoruz böyle genç yaşta birileri ölünce kafamıza dank ediyor ama bir kaç gün sonra tekrar unutuluyor malesef
Aşırı gençti. Ciddi manada üzüldüm duyunca. Hele cenaze görüntülerini görünce daha da kötü oldum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bende inanamadim acaba cinsiyet degistirme ameliyati falan yaptiracakta boyle bir soylenti yayip tepkilerden uzak kalmaya mi çalıştı diye düşündüm hatta olduyse tabi allah rahmet eylesin
Dine inanmak , kandırılmak demektir. Insanı gitmeyeceği yerlere gitmesini söylemek ona yapılacak en büyük saygısızlıktır. Onun yerine onu hatirlaman daha iyi olacak.
Senin için kapalı kapılar bilinmez olabilir, bu sebeple, dinsizliği, inancı olan ve rabbinin ona verdiği nimetleri ve ayetlerdeki tecelliyi gören birine aşılamaya çalışacağın şey sadece şeytanın sözleri olur, bunlarda nafile etki göstermez..
Tecellisini gördüğüm kitabım, İslama inanmayanlar için derki onlar kör ve sağırdır görmezler ve inanmazlar, kalpleri mühürlüdür!
Kalbi mühürlü olanın beyni ve mantığı asla doğruyu ayıramaz, kuranı kerim geçmişten ve gelecekten bizlere haber getirir ve peygamberimiz S. a. v buyurduğu bir çok şey vuku bulmuş ve bulmaya devam ediyor, sana göre ben körü körüne inanan biriyim, bana göre sen ise kuranı kerimin rahmetinden yoksun, onun sırlarını göremeyen rabbimizin gerçek olan vaadi için hazırlıksız şekilde ölüme hazırlanan birisin...
Son olarak şeytan yöneltmez diyorsun ya, okuyamadığın ve iman edemediğin o kitap ne diyor biliyor musun?
FATIR SURESİ 6. AYET
Andolsun ki şeytan, sizin apaçık düşmanınızdır. Öyleyse siz de onu düşman olarak görün. Çünkü o kendi yandaşlarını ancak ateş ehlinden olmaya çağırır.
Eğer çarpılıyor, ya da kötü gidiyor olsaydı, dünyada senin herkes Müslüman olurdu..
Sınav burada başlıyor!
Diyelim ki, İslam diye bir din yok!. Dinim bana günde 5 vakit namaz kıl Abdest al, temizlen, alkol, kumar, faiz den uzak dur, kan davası gütme, insanlar için kıskançlık hased duygusuna kapılma, anne ve babaya saygı göster, kötü söz söyleme, eşin olmayana yaklaşma, gözünü haramdan sakın diyor..
Diyelim ben bunları yapıp şimdiki neslin tabiri ile ot gibi yaşadım! Aslında yukarıda saydıklarım tamamen insan olmanın gereği ve kişinin kendisini ruhen ve bedenen koruyacak şeyler zaten, ot gibi yaşayıp öldüm, aaa birde baktık bunlar düzmece ve ben boşa yapmamışım...
Diğer yandan bu emirlere uymayan asi beden ve ruhlar, nefisleri ile sadece ben deyip istediğini yapan kendine herşeyi mübah gören kişiler İslam diye bir şey yok dedi, kafasına göre yaşadı ve gününü gün etti..
Diyelim ölüm anı geldi ve vaat edilen melekler bu ruha emirlere uymadığı için azap vermeye başladı!
Bu durumda sende gidilmesi gereken mantıklı yol hangisi?
Kanka, demekki güçsüz o yüzden meleklere ihtiyaç duyuyor. O yüzden kitaplarla kendini çaycı hüseyin gibi kabul ettirmeye çalışıyor. Hani tek ve birdi o?
Dünyanın, oluşumu tarihi herşey açıkta. Daha kitabında dinazorlardan bahsetmiyor ama onun dışında dünya hakkında "Herşeyi" biliyor sözde.
Allah her şeyi bir vesileye koyar, yoktan var eden bir Allah Neden güçsüz olsun
Varoluş tan bahsediyorsun, ancak sana göre darvin ve benzerinin var oluşu açıklarken söylediği şeyler TEORİ cümlesi ile başlar..
Günün sonuna gelirsek BİR önceki mesajında zaten sen ne demek istediğim anladın, ben elhamdülillah Müslümanım, rabbim var, peygamberim var, kitabım var, buna inan ettim ve bu şekilde ölmeyi diliyorum..
Sen istediğine şeye inan ölüm anı, insanların sana göre bitişi Bana göre asıl hayatın başlangıcıdır..
Bu sebeple Daha fazla yazışmak sadece zaman kaybıdır..
Son bir dip not, benim inandığım rabbime inanmıyor isen, inancından ötürü bana saygı duyup Onu çaycı Hüseyin vb şeylere benzetme, çünkü bu tip konular önce saygıyı gerektirir, umarım anlaştık
Gel gerçek ölüm herkes hiç ölmeyevek gibi yaşıyor ahiret var hesap var kitap var ne kabullenmesiniz de bir güm gelip hepimizi bulacak boluma yaratılmadık
Yakınlarına sabır dilerim. Sanırım Cemal Can Canseven'in arkadaşıymış ne kadar ağır bir şey genç birinin ölümü...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben de inanamadım ve tekrar ölümün yakın olduğunu hissettim. Onu takip ederdim ve hikayelerine bakardım her gün nerdeyse. Ani oldu. Allah rahmet eylesin