Ebru Polat, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Bir çıkayım şu karantinadan güne her güne bir sevgili koyacağım. Yıllardır sevgilimin olmamasının acısını çıkarmış olacağım" dedi.Sizin karantinadan sonra bu ve benzeri düşünceleriniz var mı? #Ayça
Ebru Polat ''bir çıkayım şu karantinadan her güne bir sevgili koyacağım'' dedi. Siz ne yapacaksınız?
Bu salgın ve karantina surecinde birçok insan sıradan bir gezintiyı, parkta oturmayı, spor yapmayı, koşmayı özleyip belkide engelli disari çıkamayan kardeşlerimiz için empati kurup onlara hak verirken, bazı beyni uckurunda gezen kitle ise bu duygulardan uzak garip beklentiler içinde. . Hayat böyle birşey. .
O derece azdım kudurdum yani her gün başka biriyle havada karada her yerde... Bunaldım daraldım evde demek istiyor herhalde. Ayakkabı dolabın mı sandın her gün başka takılasın?
Her güne başka bir tane koyduğun şeye biz sevgili demiyoruz ama yine de siz bilirsiniz tabi 😅 Karantina da değilim ben millete hizmet için çalışıyorum...
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben bunların yaşm tarzını çözemedim. Sevgilisinn yanına gidiyor dubaiye tatil yapmaya adam sonra sabıkalı çıkıyor. Bazen böyle mantıklı şeyler söylüyor bazende bir o kdr saçmalıyor. Saçma sapan bir hayat. Bence fazla paradan oluyor bunlar ne yapacaklarını şaşırmışlar.
“Her güne sevgili koymak” gibi bir söyleme girmek, magazin dünyasında doğal karşılanır gündeme gelmek maksadıyla söylendiği için! Gerçek koşullarda böyle bir düşünceye giren de girmesin yani 😄
İnsan vizyonsuz olmasın. Vizyonsuz olunca hayalleri de cinsel etten ibaret oluyor. Ha tabi kendi tercihi isteği kimse karışamaz ama insan biraz kaliteli hayal kurar. Ve sözüm ona bunlar da aşk yaşıyor işte. Genç kızlar da bunlara özenip aşk istiyorlar. Sonrasında " bütün erkekler aynı, ben nerde hata yaptım"
Kadının da canına tak etmiş, yaparsın sana yakışır bu kadar para pulun içindesin her gün dezenfekte ettiriolar evlerini. Canları ilk defa bir şeye sıkılmıştır oda evde oturdukları için ölüm korkusu olduğu için, yoksa gecim derdin den değildir yani.
Bunun da tek derdi sevgili miymiş, ben sahili özledim gezmeyi özledim bir ay oldu 😔 O değil virüs bitsin (inşallah) sağ kalırsam 10000 adım yürürdüm hep çatlayana kadar yürüyeceğim.
Ablam yok öyle demek istemedim. Kadının en güzel olduğu yaşlardasın 30-36 arası yani. Ben yolun ceyregindeysem, sen yarısındasın. Benim ablam 34 yaşında çok genç gözüküyor, kişiye göre değişir yani 😊
Kaç gündür evde azgınlıktan çıldırmış olmalı ama bence buna karantina da bile eve sevgilisini alır beraber sınırsız karantina yaparlar 😂😂😀😜😜 bunu gören erkek virüsü bile zikkerrr
Hayır yok karantinada kaldık diye ruhumuz o.. olmadi bu kadar kudurmadim hiç, herkes kendine yakışanı yapar oda mesleğini icra edicek demek ki sonrasında..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Her güne bir sevgili koyacskmış, ! Her sevgili de ebru polata koyacak, Onun adı sevgili olmaz, müşeri olur. Derken ebru elden ele...