( Best Model Of Turkey 2017 ) yarışması dün akşam Kıbrıs'ta bir otelde yapıldı. Yarışmanın birincisi Aslıhan Karalar (18) oldu. Kendisi İşletme okuyor.Yeni Kraliçeyi beğendiniz mi ? 


Şu halkımıza bu yarışmanın güzellik yarışması olmadığını, modellik yarışması olduğunu söyleyin.. Yarışma kriteri güzellik değil, ölçüdür. Boy , Göğüs, Bel, kalça vb. Bu yüzden güzel değil vb yorumlar yaparak kendinizi saçma bir duruma düşürüyorsunuz.
teşekkürler.
Gelecek vaad ediyor bu kız değerlendirilir. Tabii kendi seçimi sonuçta. Lakin uzun zamandan beri seçtikleri en güzel manken
Ya cok merak ediyorum. Bu aralar güzel kıtlığı mı var ülkemizde? Bir eski güzellere bakıyorum bir bunlara o. O Dünya kadar fark var resmen
zayıf diyorsunuz bence gayet normal ul*an siz ne azşerefsiz değilsiniz kızlar şişko dersiniz bir yandan bir yandan da çok zayıf dersiniz
Cevap
34Cevap
Ben guzellik yarismasinda Bir tek Azra akini cok guzel bulmustum.. Onun disinda bu aralar hep zayif siska kuru kizlar cikiyor artik. buda guzel degil mesala
Kız güzelde erkek olan iyi değil
Daha doğrusu bunlar önceden modellik yapan ajans torpillisi kişiler
Normal bir vatandaş girse yarı finale bile kalamaz
Kafası vücuduna fotomontaj (ya da Fotoshop her neyse) ile eklenmiş gibi duruyor
vayyyyyyyyyyyyyyyyy anasını çokkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllll...
Aslıhan karaları beğendim. Yüzü de fiziği de güzelmiş.
Bu best model yarışması haftada bir mi yapılıyor anlamadım her hafta bir güzel seçiliyor.
Abi hiç güzel değil ya
Ya bana öyle geliyo ya da gözlerim bozuk
bu kizdan daha guzeliyle ciktim hatta baya uzun ciktik
kucucuk cocuklari su yarismalara sokuyolar ya yazik
memeleri cok kucuk.. once dizi oyuncusu olur.. sonra bir bakariz ki silikonla kocaman yaptirtir conconlari 😀
Guzide durana benziyo ayni
güzel bir fiziğe sahip
allah şansını bahtını güzel etsin
Yani... Güzel kız
*Gecen bol olsun.*
Güzel kız tebrik ederim.
Beğendim. Birinciliği gerçekten hak ediyor
Fena değilmiş. Ortalamanın birazcık üstünde..
Begendım diğer secılenlere bın basıyo
Para yedirtikten sonra dünya güzelide benim olur😉
valla fizik hariç ben bunlara on basarım yaaaa
18 mi? yanaklari resmen kiris kiris
nedense hep birbirlerine benziyor bizim kızlar
Beğenmedim. ben daha güzelim.
Araknefobia
cene ılerde begenmedım
fena degilde memeleri kucukmus 😒
1 de güzel 2 de.
Güzelmiş
gayet güzel fiziği var
ben beyendim :))
Bu daha güzel bence.
güzel balık etli
Bu balık et mi emin misin 😂😂
@kırmızıpapuçç şişko değil çıtırda değil sence
Yani bilmiyorum tartışmak da gereksiz ama normal yani kavramları birbirine karıştırmayalım.
@kırmızıpapuçç tartışmayız canım neden konuşuyoruz işte hayır sence hangisi belki ben balık etini yanlış biliyorum
@Happy6161 yaşı kaçki hem zayıf olsa kaburgaları çıkar bizde onlara zayıf denir manken gibi dersek daha doğru olmazmı sence
18mis. Zayif iste basbaya belli. Baliketli kadin budur.
https://i.hizliresim.com/bLyn68.jpg
https://i.hizliresim.com/d7X1B4.jpg
https://i.hizliresim.com/5GYZyR.jpg
@Happy6161 güzlm bunlar tombiş neredeyse şişko sınıfına girmişler
@Happy6161 valla ben tam tersi yani iddia ettiğim gibi biliyordum neden yalan söyliyeyim
Happye katılıyorum
@Happy6161 tamam yüzüme vurma
@Happy6161 thanks canım başka konulara geçelim en iyisi
Güzel evet.
Yuzu cok guzel
sempatik..
Hoş bulamadım..
Güzelmiş
Evet güzel.
begendım
güzelmiş lan
çok zarif
Güzel bır bayan
Travesti mi bu
Beğenmedim
Hey maşallah be
çok mu küçük ne
Evet
Çok güzel
ne güzel kız
evet
Güzel gacı be
su gibi valla
beğenmedım çok zayıf
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar