





Çuk buktan bir seçım bu juru üyaları abe iç duşunmiyırmı guzallık gürecalı bir kavramidır ve sukakta ne kadan guzal kızlar varidır. Sarı uglanlar abe bizım trakyada doludur iç sevmiyım
baktım ve sana hak verdim
Erkek olarak profilimde ki yakuşukluyu seçselerdi herkes daha memnun olurdu
Lütfen göz dikme ama
@filofobik kıyabilecek misin
Kıymış 😂
Peynirli makarnasız bir hayatı ben olsam düşünemezdim :D
İkiside çok güzeller
Cevap
13Cevap
Kız harika ama erkek Türk erkeğine pek benzemiyor ama o da iyi karakteristik bir yüzü var
Bu erkeğin kanında Türk kanı yoktur bebek yüzlü erkekler hep Trakya egeden çıkar ama bunda o tipte yok Slav ırkı gibi sevmedim
Adamın boynu kafasından kalın... 🤔 Bunu seçmenlerin gözlerinden şüphe ederim.
O nasıl bir tiptır dışardakiler bile ondan yakışıklı hatta ben😂egoo
bir yanlışlık mı var acaba 🤔erkekten çok kız gibi
Cocuk daha tifil 4-5 sene sonra tozunu atar... Burak ozcivit secildiginde kimse tanimiyordu...
Saci uzun oldugu icin cirkin gelmis sana tip var yani
Ben bu kainat erkeğinden daha yakışıklıyım ya kainattan soğudum
Bence her ikisi de haketmemiş, hele erkek hiç haketmemiş.
kız güzel allah için ama erkek yaşı kac ufak cocuk gıbı
:D :D :D :D
onlar nasıl ki
Aslıhan Karalar tamam da, Efe sorarlı kim ya?
Ben dünyanın en yakışaklı adamıyam
Kız gerçekten güzel de erkek yorum yapmayacagim.
Erkek gerçekten tırtmış.. :o
İdare ederler
2. yi de kız sandım ama erkekmis ya jdjdjd
Güzel ama
Evet. Basarili secim
Torpil meselesi.
Kız iyii
Harukulade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar