Elif Şafak, biseksüel olduğunu ama açıklamaktan çekindiğini belirtti. Ünlülerin her adımını yargılamak ne kadar doğru?


Elif Şafak, biseksüel olduğunu ama açıklamaktan çekindiğini belirtti. Ünlülerin her adımını yargılamak ne kadar doğru?
Ünlü yazar Elif Şafak, Ted Talks konuşmasında "biseksüelim ama bunu kamusal alanda söyleyecek cesaretim olmadı." dedi. "Tabi ki yazarlar olarak bir her zaman hikayeler kovalarız, ancak aynı zamanda suskunluklar hakkında konuşamadığımız şeyler; siyasi, kültürel tabular ve kendi sessizliğimiz suskunluğumuzla da ilgiliyizdir. ben her zaman azınlık hakları konusunu yüksek sesle açıktan konuşan ve üzerinde etraflıca yazan biri oldum, kadın hakları lgbt hakları. fakat bu konuşma hakkında düşünceler içinde iken, arkasından gelecek karalanmaktan, alay, nefret ve stigma konusu olmaktan çok korktuğum için hiçbir zaman kendimin biseksüel olduğumu kamuya açık alanda konuşma cesaretini göstermediğimin farkına vardım. fakat birisi hiç kimse durumun karmaşıklığı nedeniyle sessiz kalmamalıdır." Sizce de ünlülere fazla yüklenmiyor muyuz? Her şeylerini yargılayarak, aslında her istediklerini yaptıklarını sandığımız kişilerin, aslında olmadıkları bireyler gibi davranmalarına sebep olmuyor muyuz?
İşte konuşması:
Ünlü olsalar bile karışmaya hakkımız yok.
Sosyal platformda dilediğim gibi yazar, eleştiririm.
Beni ilgilendirmiyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Elif Şafak, biseksüel olduğunu ama açıklamaktan çekindiğini belirtti. Ünlülerin her adımını yargılamak ne kadar doğru?
Cevapla