Eşcinsel olmadığını söyleyen birisinin sadece 1 kişinin yanında kendini farklı hissetmesi (his çekim vb) mümkün müdür?

Bugün kyk yurdunda kalan arkadaşımla konuşurken aniden heyecanlı bir şekilde bana bir şey anlatacağını fakat bunun aramızda kalacağına dair söz vermemi istedi neyse bana tanışmalarından tutun işi pişirmelerine kadar olan kısımı anlattı ardından kanka hani sen heteroydun dediğimde evet öyleyim fakat sadece onun yanında kendimi farklı hissediyorum dedi açık olmak gerekirse birazcık garip geldi bana ondan size sormak istedim düşüncelerinizi cidden merak ediyorum

Eşcinsel olmadığını söyleyen birisinin sadece 1 kişinin yanında kendini farklı hissetmesi (his çekim vb) mümkün müdür?
Cevapla