Pınar Altuğ kendini ateşli bulduğunu söyledi! Sizce reklam peşinde mi yoksa haklılık payı var mı?

“Türkiye güzeli de seçildiğiniz halde ateşli değil de; evin sevimli kızı gibi algılanıyorsunuz…” cümlesine “Hiç öyle değil. Sen doğru insanlarla konuşmamışsın! Bir kere fiziksel özelliklerim gereği ateşliyim; sarışın, uzun boylu, uzun bacaklıyım. Ama ruhum hiç o seksapeli öne çıkarıp bir yere gelmeye uygun olmadı.”
Bildiğiniz üzere Çocuklar Duymasın yeniden ekranlarda. Sizce bu açıklama, diziyi ilişkin olarak yapılan bir reklam mı yoksa, samimi duygularını dile getirdiğini mi düşünüyorsunuz?
Pınar Altuğ kendini ateşli bulduğunu söyledi! Sizce reklam peşinde mi yoksa; haklılık payı var mı?
Pınar Altuğ kendini ateşli bulduğunu söyledi! Sizce reklam peşinde mi yoksa; haklılık payı var mı?
#SizceHaklıMıYoksaReklamMı
Pınar Altuğ kendini ateşli bulduğunu söyledi! Sizce reklam peşinde mi yoksa haklılık payı var mı?
Cevapla