
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAhır olarak bahsettiği yer kendi stüdyosu oluyormuş galiba kendisi böyle bir açıklama yapmış bu lafı da egosundan değil de o anlık tepki olarak söylemiş olabilir belki de egosundan kimsenin içini bilemeyiz ya.. ama gel gelelim adamı seviyor muyuz? Sevsek ne olur sevmesek ne olur ki.. O yine bildiği işi yapmaya devam edecek.
Bir şeyler anlatıyor.. Yeri geliyor vatanından milletinden bahsediyor , yeri geliyor inceden inceden espiriler yapıp insanları güldürüyor , yeri geliyor yatağına attığı kadınlardan bahsedip 5 saniye sonra ise kadınların ne kadar cici olduklarından , kadınlara nasıl değer vermemiz gerektiğinden bahsediyor.. İzlediğim kadarıyla ilginç birisi , dediği cümle ağır kaçmış olabilir ama ekşisözlükte kimleri kimleri itin bir tarafına sokup sokup çıkartmıyorlar ki.. Sonuç olarak ; yesinler birbirlerini diyorum.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
ekşide hakkındaki yorumlarda asla ana bacı sövme durumu olmuyor. hele ki bu adam için. en nihat doğan gibilere bile benzetme yapılarak sövülüyor.
oğuzhanın bu kadar yaygara koparma sebebi yine kendi çalışanlarının yaptığı pr. çalışması. geçen ay da tvye çıkacak, kendi ayağına sıktı, çökecek diyenleri ertesi hafta yalanlamıştı.
önce bir olay atıyor ortaya sözde ondan alakasız. ertesi hafta bu konuyla ilgili bir video çekip kanalına koyuyor.
binali yıldırımlı videosuna kadar destek verdiğim birisiydi. hatta binali videosunda bile hakkını yediklerini söylerdim fakat sonraki hafta yayınladığı sigaralı küfürlü videosu resmen gözümde bitirdi. bu saatten sonra ne yapsa samimiyetsiz gelecek.01 Yorumla
Diziler & Filmler konusunda 1,5b cevap paylaştı. Ekside de yazdim gelsin teklifini yapsin bekliyorum 😃
Bos insanlari takip edip ego kastirirsak boyleleri daha cok karsimiza cikar
Bir kez bile izlemedim bu kisiyi bisey kaybetmedigimi de bu sozleriyle ispatladi zaten190 Yorumla
Ekşi sözlük tarzı yerlerde yapılan yorumlar çoğunlukta yermek üzerine. Hep belden aşağı yorumlar var. Düzgün eleştiri yapan olsa, egoluk yapmış derdim ama o ve benzeri sitelerdeki yorum yapanlar için az bile yapmış!!
110 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
88
Cevap
115Cevap
- Diziler & Filmler konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılAynen öyle gadasi
00 Yorumla Diziler & Filmler konusunda 978 cevap paylaştı. Böyle soytarıları sözüm ona hiçbir vasfı olmayanları ünlü iden yine ahırda çalıştırmak istediği insanlar değil mi zaten?
Belki farkında değiller ama zaten ahırda çalışıyor bunu popüler eden insanlar. Adam sadece var olan şeyleri söylemiş neden kızıp alınıyorlar ki? Şimdi mi farkına varmışlar ahırda çalıştıklarının?
"Bu devir, sıradan insanın en parlak zamanı; duygusuzluğun, bilgisizliğin, tembelliğin, yeteneksizliğin, hazıra konmak isteyen bir kuşağın devridir. Kimse bir şeyin üzerinde durup düşünmüyor. Kendisine bir ülkü edinen çok az. Umutlu birisi çıkıp iki ağaç dikse herkes gülüyor: “Yahu bu ağaç büyüyünceye kadar yaşayacak mısın sen?” Öte yanda iyilik isteyenler, insanlığın bin yıl sonraki geleceğini kendilerine dert ediniyorlar."
Dostoyevski30 Yorumla215 kişi arasındayım.
Çok iyi inek sağarım,
Feci Ahır temizlerim.
Ancak ücreti de dolgun isterim.(!)
İlginç bir strateji...211 Yorumla- +1 yıl
@Onkidonki Espiriyi anlamadın galiba
- +1 yıl
@Onkidonki Şimdi yukarıdaki resime bak,
En son cümleyi oku.
Tamam reyiz de.
:) - +1 yıl
@Onkidonki Neden peki espriye bilimsel yaklaşıyorsun?
- +1 yıl
@Onkidonki Zaten güzel kardeşim mantıksal olmayan bir ünlü yorumuna mantıksal olmayan bir tutum işin esprisi :)
- +1 yıl
off ne koydun generalim saygılar
- +1 yıl
@Onkidonki teşekkürler
+1 yılAğır eleştiriye cevabı herkes verir. Ama yersiz bir cevap olmuş videolarını izlerim ve çok ta severim ama birincisi ahır da çalışmak ayip ya da kotu bir sey degil yapilan ise degil yapan kisiye bak sen ikinci insanları satın almak cahiliye devrinde kaldı.
00 Yorumlailk başlarda severdim. çok olgunmuş gibi davranması kendisinin yapmacık olduğunu gösterdi. ki baba ekmeğini yiyen biri. saygı duyacaksanız yaptığı işten dolayı babasına duyun, oğullarına değil. ama komik adam onu da söylemeden geçemeyeceğim. :)
bunu oğuzhan için söylemiyorum ama; çok konuşan her insan için "çok bilgili" demeyin.00 Yorumla
+1 yılEkşi sözlüğü dikkate bile almamalıydı. Biz inci sözlük hep onun yanındayız ama yeri gelince eleştrimizi de yapıyoruz. Ama ekşi sözlük gibi boş yapmıyoruz. Oğuzhan uğurun kullandığı cümle yanlış. Çünkü parasını 5 para etmez herifler için boşa harcamış olur.
00 Yorumla
+1 yılo kadar alkış o kadar sevilme o kadar revaçta olma o kadar kız arkadaş o kadar büyük özgüven medya fotoğraf makineleri eskisinden daha çok kazanılan para sponsorlar milyonlarca takip binlerce like. Bırakın da şımarsın bir zahmet. O da bir beşer ve illaki şaşar. Kendisini sevmem lakin bu saydıklarım olupta şımarmayan kimse yoktur.
00 YorumlaAdam 34 yaşında, denemediği iş kalmamış. Nerdeyse hepsinden alnının akıyla ayrılmış. Youtube a yeni bir soluk getirmiş ve anormal olan uzun video mantığını izliyeciye sevdirmiş. Yazın hayvan gibi parasıyla tatil yapmak varken çalışmaya devam etmiş. Ekşide ki 5-10 dangalakta bir bok yapmadan “herkesin bildiği şeyleri anlatıyo moruk yhaa” , “ hiçbir bok yaptığı yok, bizim millet böyle bol tiplere prim verir” diyerek hayatta hiçbir başarısı olmamasına rağmen aşağılasın. Oğuzhan Uğur konuşunca suçlu olsun. Şaka mı bu? Verilmesi gayet normal bir tepki vermiş padişahımız.
00 Yorumla
+1 yılkendisini dun de sevmezdim, bugun de sevmiyorum. bos beles bir insan. tabii kendi gibi insanlari cekti.
soyledikleri de kendisinden beklenir, hic sasirmadim. ne bekliyorsunuz bu adamdan? filozof olmasini mi? populist, milliyetci, gazcinin tekidir.20 Yorumla
+1 yılAdam it gibi çalışıyor. Hak ediyor kazanıyor. Bir yerlerde dayısı olup 3-5 tv programları yapanlar gibi değil. Kendi işini kendisi kuran, kendi geleceğinizi kendisi inşa eden birisi. Bırakta tek başarısı babasının parasını yemek olan klavye başında küfürler saydırıp hakaretler edip fütursuzca eleştirenlere 2 çift lafı olsun. Bu ünlü kişilerin insanlara saygı göstermek zorundadır anlayışını anlamıyorum.. Adama saygı gösterirsen saygı görürsün..
20 Yorumla
+1 yılSaçma sapan küfürlü esprilerle (ya da espri yaptığını sanmalarla mı demeliyim?) iki üç ergeni güldürdü diye kendini bir şey sanmaya başlamış. Bence zaten itici biriydi, artık iyice itici yaptı kendini.
30 Yorumla
+1 yılİnsanları eşya gibi satılık birşey sanmasına mı kızayım yoksa aşağılamak amacıyla birisine "Ahırda çalıştırırım" demesine mi? Ahırda çalışmak aşağılık birşey değil ve olmamalı. Umarım paranın değiştirdiği kişilerden olmazsınız.
20 YorumlaLütfen bimeden tanımadan yorum yapmayın adam aşırı sabırlı ve ülkesini seven biri adam çıktığından beri karalama kampanyası başlatmışlar adam başarılı öyle yorumlar yapıyorlar ki aklımız durur
30 YorumlaBunu tanımıyorum bile saçmalamış böyle insanların adını telaffuz ederek bunlara ego yüklüyorsunuz. Şu ülkede bilim yapan kimse konuşulmuyor, nerde soytarılık yapan var onlar konuşuluyor. Böyle olunca ülke diplerde.
10 YorumlaOnu bunu şunu prim yaparak bu günlere gelen, milletin azda olsa içinde kalan vatan sevgisini sömüren birisi için hiç şaşırmadım. Bknz yine trend de. Uzun sürmez be Oğuzhan tıpkı diğerleri gibi sende unutulursun bir kaç güne kalmaz.
10 Yorumlabu eleştirileri cem yılmaz da yapıyorlar.. cem abimiz "ulan benim işim zaten bu mal mısınız zeka kıtları" şeklinde üstü kapalı bir cümle ile gecistiriyor.. böyle yapmak gerekli oğuzhan bu cümlesi haklı olabilir belki ama yaptıgı konuşmalardaki kadar OLGUN bir insan olmadını belli ediyor ne oldu o kadar kurduğu cümleyi çamura buladı.. gereksiz cem özer gibi sonunda silikleşecek haberi yok
00 Yorumla
+1 yılBirilerini satın alıp ahırda çalıştırmak yerine kendine bir karakter ve terbiye alsın gündemde olmayı göze alıyosa adına yapılan yorum ve eleştrilere de saygı duymak zorunda :)
20 YorumlaEkşisözlük'te kim varsa hepsi kendini bilir kişi ilan etmiş, hepsi birer akademisyen, hepsi astronot, hepsi nobel alan bilim insanı mübarek, eleştirmeyi bilmeyen insanlardan oluşan ezik topluluğu, oturup nutellalarını yesinler asosyal mahlukatlar
00 YorumlaKapasitif ve realizm yaklasimlariyla..
Ahirda calistirmak icin ilk olarak ahiri bilinmesi lazim..
Bu adam 2 3 sarkisi guzeldi ama sonralari birilerinin yerini almaya calisarak kalitesinden odun verdi.. :/00 Yorumla
+1 yılşu adamın bu lafını burada paylaşarak bile prim kasıyosunuz haberiniz yok.
1) Reklamın iyisi kötüsü olmaz ve şu an siz bedavaya bunu yapıyosunuz.
2) Hiç haz etmediğim bir kere bile izlemediğim birisi. İzlemeyin prim yaptırtmayın.00 Yorumla
+1 yılKendisini eleştirenlere aynı üslupla karşılık vermiş. Onu eleştiren nutella kafalı ekşiciler onun donanımının ne kadarına sahip? Tek yapabildikleri düşünerek, zaman harcayarak yapabildikleri entry yorumları.
00 Yorumla
+1 yılVideoyu izledim konuştuğu şeylerde haklı bir işi yaparken kimseye minnet etmedi ki şimdi ah beni sizler var ettiniz haklılar desin. Eleştiri insan gibi yapılmalı yapılmıyorsa aynı şekilde karşılık beklemek fazla iyimserlik olur
00 YorumlaOğuzhan uğurun mizacını buradaki bir kullanıcıya benzetiyorum ama adını söylemicem 😂 egoist değil aksine çekici bir adam.
30 Yorumla
+1 yılAhır dediği stüdyosunun ismiymis, ego olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca ego bile yapsa biraz haklı.. Formatı çok tuttu, adam siyasi başkanları bile konuk etti..
10 Yorumla
+1 yılEğolu olduğunu düşünmüyorum. Ekşi Sözlük ve Twitter'da yazanların çoğu eleştirme psikolojisinde olan insanlardır. Gereksiz eleştirilere verilmiş, gerçek bir cevaptır. Dediği gibi de yapar, "hepsini satın alıp ahırda çalıştırır."
10 Yorumla
+1 yılAdam napsin ya herkes Üstüne gelince susturmak istemis milleti twitterda aciklama yapti yakin takipcisiyim cokta hayraniyim ne derse desin sizde lafi yediniz oturun yerinizde kudurun😂
00 Yorumla- Diziler & Filmler konusunda 334 cevap paylaştı.
+1 yılSözlük kültürü olan biriyim ama şunu söylemeden edemem sözlükler bizim ulkede çöplüktur. Herkes klavye başında atip tutar zamanında bende yaptım ama şu an bu saçmalıktan uzağım.
00 Yorumla
+1 yılBen o videoyu ilk izlediğimde direk içimden geçen şuydu ‘Kesin birileri prim reklam amaçlı bu cümlesini alıp adamı taşlamaya çalışır’ şaşırtmadınız beni güzel insanlar.
Adam söyleme şekli üslubu tarzı hepsi ortada burada taşlanacak bir şey yok.00 Yorumla
+1 yılekşi sözlük gerçekten işe yaramaz bir site ve üyeler çoğunlukla ergen yani akılsız yorumlar var orda hep ve gereksiz saçma sapan tuhaf yani adam bir yerde haklı tabii
00 Yorumla
+1 yılOnu satın almam verdiğim paraya yazık olur onu bok yerine bile koymam bok bile bir işe yarıyor gübre oluyor bundan ne olur sperm fazlası olur anca araya karışmış
00 Yorumla
+1 yılİlk kez duyuyorum ismini. Cevabina gelincede kendisini elestirenlere onlar gibi cevap vererek. Onlardan bir farkinin olmadigini göstermis olmus' ne yazikki..👎👎
00 Yorumla
+1 yılDoğru diyor. Boş beleş eleştirmek için yorum yapan insan çok. Çoğu da bir halta yaramaz herifler.
30 Yorumla
+1 yılAdam lafi koymus s. ikmis atmis iste kendine elestiri sınırını asarak hakaret edenlere.. adamsın oguzhan ugur
10 Yorumla
+1 yılVasıfsız insanların belli bir yere gelen insanlara sövüp, sallaması ne kadar mantıklıysa Oğuzhan da o kadar egoist
10 Yorumla
+1 yılyorumları okusanız az bile dediğini anlarısnız.. hayatım boyunca izlemedim diyen sizler gelip zaten şımarık diyorsunuz. yahu bir kere bile izlemediğin adamın karakterini nerden biliyorsun
10 Yorumla
+1 yılKendisi kendi haklarına direnen, erkek düşmanı , kadınlara tapan bir f*ministtir. Kendisini hiç sevmiyorum, takip de etmiyorum bu yüzden.
10 Yorumla
+1 yılHayır yerinde bir cümle idi. Eski sözlük konusundan özellikle çünkü klavye delikanlısı olup atıp tutan var. Kişilik olarak sevdiğim bir insan
12 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca adamın karaktersiz olarak yorumlayan olmuş size sövenlere hakaret edenlere siz aferim çok sövdün teşekkür ederim mi dersiniz. Eleştirinin dozunu kaçıranlara sahte şekilde gülerek ay ne güzel deseydi helal olsun lan adam eleştiri kaldırıyor diyecektiniz. Ama eleştiriye ağır cümle ile cevap verince adama atıp saydırıyorsunuz. Klavye başında herkes delikanlı oluyor. Oğuzhan uğurun yerinde olsam daha ağır konuşur yanıt verirdim.
- +1 yıl
Ayrıca para kaygısı olan biri olsaydı bir yıllık Youtube gelirini şehit ailelerine bağışlamazdı.
+1 yılkaç gündür şu adamı görmekten bıktım ya vallahi kabak tadı verdi artık. zerre umrumda değil bu adam da ekşi sözlüktekilerin bu adama söyledikleri de. çok matah bir şeymiş gibi bunu konuşuyorlar insanlar ya
00 Yorumla
+1 yılAhırda çalışan kendisi olmasın sakın. eleştirileriye açık değilse yaptığı işi bıraksın.
20 Yorumla
+1 yılYa bizimkilerde eleştirmeyi bilmiyor hak ediyorlar bu sözleri
20 Yorumla
+1 yılAdamı yakından takip ediyorum. Ve ne kadar samimi olduğunu da gayet iyi biliyorum. Ve sahsen o adamda aşırı bir ego olduğunu da düşünmüyorum
00 Yorumla
+1 yılYuutupta yaptığı iş gayet kaliteli güzel noktalara varıyor lakin tek taraflı düşünmemek lazım bizim ülkede pire için çok çabuk yorgan yakılıyor ve ülkenin pskolojisi hakketten bozuk
00 Yorumla
+1 yılBu adamı kim neden dinliyor ve nasıl bu kadar popüler oldu birisi anlatabilir mi? Hiçbir zaman ego kasmak dışında bir şey yaparken görmedim, aslında çok da izlemedim zaten...
00 Yorumlahadi lan ordan denyo sen kimsin ki bir topluluğa hakaret edeceksin hem insanlar sayesinde belli bir kitle oluştur hemde insanlara hakaret et
00 Yorumla
+1 yılKendini geliştirebilmesi açısından , yerinde saymaması için eleştiriye açık olmalı bence Bu şekilde laf sokmayla olmaz 👎🏻
00 Yorumla
+1 yılBunu MuratAbiGF'nin kanalında, onun eğlence amaçlı programında dalga amaçlı söylemiştir. Milletimiz bayılıyor büyütmeye böyle şeyleri.
00 Yorumla
+1 yılBazen bazıları eleştiriyi hakaret olarak algılayıp saçma sapan şeyler söyleyebiliyor. Hangi söze karşılık dediğine bakılmalı
00 Yorumla
+1 yılDamarına basıldığını düşünüyorum. Ama sinir kontrolü çok önemli. Kendini kaç kişinin gözünde sıfırladı böyle diyerek...
00 YorumlaNasıl satın aliyormuş? yanindaki kiza bile para vermemiş (verdigi parayı da artik kiz resti çekince vermiş )
00 YorumlaAdam ülke hakkında ve geleceğimiz hakkında da o kadar yorum yapıyor onlara neden bu kadar kulak asmadınız? 😂😂
00 Yorumla
+1 yılBu adamı komik bulan var ahahaha yazık kendısı kımseyı konusturmayan salak saalak triplere giren yapmacık kendı capında espri yaptıgını sanan biri arka ekipi de her seyıne ahahaha dıye guluyo bu mal gram etik değil
03 Yorumla- +1 yıl
Ne diyorsun?
Satın alabilirse gelsin alsın bakim burda bekliyorum onu hadi yiyosa.
20 YorumlaValla adam poponu başini açarak başarılı olmadı orada adama belden aşagı yorumlar var en güzelini demiş para burda olan kimi değiştirmez
00 YorumlaOguzhan ugur turklukden bahseden ahlaksiz konusan sapik bir tip
10 Yorumla
+1 yılBu adamda zaten en baştan beri ego vardı espiriye vuruyordu siz yenimi fark ettiniz
10 Yorumla
+1 yılÜnlü biri miydi? Gereksiz bir mecrada, gereksiz işler yapan herifin teki.
10 Yorumla
+1 yılAhmet Kural'dan "Ay götüm" armağan ediyorum ozi beye
10 Yorumlaorda demek istediği ekşi sözlüktekilere genel olarak demedi
10 YorumlaEleştiriye açık değilsen neden televizyoncusun gerizekalı?
10 Yorumla
+1 yılSanırım öyle ama çok güzel yerlere değiniyor yahu konuşmalarında, adam o konuda bir efsane
10 Yorumla- Devamını Gör (143)
Devamını Gör(188)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Kendisini eleştirenlere "hepsini satın alıp ahırda çalıştırırım" diyen Oğuzhan Uğur da egolu ünlülere mi katıldı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar