Ben pek de güzel olacağına inanmıyorum anca komedi karışımı yaparlar o da bir süre tutar sonra da final. Kabul edelim ki biz bir Amerika, Fransa, İngiltere vs kadar aksiyon, bilim kurgu filmleri yapamıyoruz anca komedi romantizm o da artık monotonlaştı
ben daha çok kimin oynayacağını merak ediyorum çünkü genel olarak oyuncularımız yeni ve farklı karakterlere kapalılar. Hep aynı tarz rollerde oynuyorlar. Kim kabul ederse oynamayı cidden saygı duyacağım
Aahahhahahahahahhahahhahhahahahahhahahahahahhahahahhaha İzlersem sinir krizi geçiririm. Yine yabancı bir dizi veya filmin çakması bir dizi yapacaklar. :D :D Hiç orjinal bir şey yapmayın!
Aa hakketten mi? Merakla bekliyorum o zaman nasıl bir şey çıkar kestiremiyorum. Çekim konusunda baya geliştik bence 1453ten belli oluyordu. Bakalım çekimleri nasıl olacak
En İyi Cevaplar