Gözde ünlülerin cogu yurt dışında evleniyor. Türkiyede evlenmeyip de yurt dışında evlenmeyi tercih etmelerinin sebebi ne sizce? Siz Türkiyede mi yurt dışında mı evlenmek isterdiniz?
Neden ünlüler yurt dışında evleniyor? Türkiyede mi yurt dışında mı evlenmek isterdiniz?
Belki mimarisi bozulmayan mekan oldugu icindir?🤔Türkiye güzel ama her yer Beton yigini eski bisey yok deyerini bilen yok. Tarihi binananin yaninda 8 katli apartman olurmu🤔Prag, wenedik , Rom, München , warschau, Paris , ya saymakla bitmez bunlar 2, dünya savasi görmüs sehirler bir bu sehirleri gez bide istanbulu adamlar orjinalini koruyor. hele agac park orjinal insanlar kaldirim sana ait. mütahit kazanirken sehir bisey kaybetmiyor. Bizde nasil sadece mütahit kazaniyor sehir kaybediyor benim her geldiyimde istanbuldan korkuyorum. romantik deyil. Bahce olmadan agac olmadan yasabilirmi bir insan?😔😔🤔🤔🤔
bence; sadece ve sadece Türkiye de olsa düğünlerine çağırmak zorunda kalacakları akrabalarını kendi çevrelerine yakistiramadiklari için yurtdışında yapıyorlar. kaç kişi ölüyor yurtdışındaki düğünlerde? zaten genelde konsolosluklarda yapıyorlar. kaç kişi gidiyor buradan o düğünlere en fazla 10 15 kişi. sonra biz sanatçılar neden unutuluyoruz diye ağlarlar. sanatçı dediğin toplumla olmalı toplum varsa sanat olur. ama sanatçı toplumdan kaçarsa işte böyle olur
Türkiyede evlenselerde dağ da bayırda evleniyorlar yurt dışında evlenseler de... ağaç aynı ağaç, fotosentez aynı fotosentez, oksijen de aynı... En azından vatanındasın 😃 klasik olmayayım derken klasikleşiyorlar
Eminim bu düğünlerin yurtdışında olmasını isteyen kadınlardır. Gözleri hep yükseklerde oldukları için TR de düğün yapmış denildiğinde klasları sarsılır arkadaşların. O yüzden yurtdışında olsun istemişlerdir.
Yurtdışında evlenmek daha kolay. Prosedür az o yüzden. Bir de reklam olsun diye. Mesela bak sen bunu merak edip sorma gereği duydun. İşte senin gibi bir sürü insan merak etsin ve sorsun diye daha çok 😂
yurtdışına gelemeyenler için yurt içinde yapar altınları toplarım sonra o altınlarla yurtdışındakiler içinde düğün yaparım onların altınlarıylada balayı yaparım sonra evime geri dönerim😂
@ciğerkûşem ben Türkiye genelindeki acı tabloya dikkat çekmek istedim bu ülkede yaşıyoruz ve her gün görüyoruz insanlar pisipisine ölüyorlar gormemezlikten mi gelelim onlara gözlerimizi mi kapatalim
Goz onunde olmamak icin yurt disinda evleniyorlar. Paparazisi vs var bunun sal. ak sacma tipleri var durduk yere soylenti cikarirlar basa bela sonra. En temizi gozlerden irak dugun yapmak ;)
En İyi Cevaplar