Sevgiyle kalın :)
Ben Kenan Ece, KizlarSoruyor #ÜnlülerCevaplıyor etkinliği için sorularınızı cevaplamak üzere sizlerleyim, sorularınızı alabilir miyim?
Sevgiyle kalın :)

A photo posted by KizlarSoruyor (@kizlarsoruyor) on
Yaşasın😊Merhaba çok sevdiğim bir sanatçısınız. Ayrıca çok da yakışıklı😍Siteye geldiğinizi duyunca çok mutlu oldum😇Başarılı buluyorum.
İlk Deli Saraylı da izlemiştim sizi o hemen bitirildi ama. Bence çok güzel bir diziydi. Oyunculuklar harikaydı. Sonra aynı şey Ay Tutulması, Krem Kalp hırsızında da severek izliyordum ama onlar da hemen bitirildi. Sanırım ya sen şanssızsın ya ben. Güllerin savaşını saçma sapan bir diziydi, o uzun sürdü ama izlemedim. Konusu mantıksızdı. Kısacası sizi şöyle uzun süre doya doya izlemek nasip olmadı😊Birkaç sorum var sana,
1-Neden oynadığın karakterler genelde aynı oluyor. Yani ben seni daha fakir biri, reddedilen adam, kötü adam rollerinde görmedim. Bu açıdan kendine öz eleştiri yapıyor musun? Farklı karakterler oynamak istiyor musun? Çoğu sanatçı da bu, oluşuyor biliyorum (Oktay Kaynarca, Çağatay Ulusoy, Kıvaç Tatlıtuğ etc.) ama onlar kırmak için bir şeyler yapıyorlar seninde öyle bir planın var mı? Fatklı bir rolde görmek isterim sizi. Böyle alışılmışın dışında olsun. Ve mümkünse takım elbisesiz😛
2-Bu tarz dizlerin hemen bitirilmesi oyunculara ve izleyicilere saygısızlık değil midir? Hiç üzüldün mü ya da kızdın mı yapımcıya kanala? Sonuçta emek veriyorsun o kadar. Bence bir dizinin kalitesi tutup tutmamasıyla değil, 5 yıl 10 yıl sonra açtıktan sonra yine izlenmesiyle ölçülür diyorum.
3-Çok cips yer misin? En sevdiğin çikolata ve cips nedir? Aburcuburla aran nasıl?
4-Herhangi bir hastalığın var mı? Doktorlar hakkında ne düşünüyorsun. Oyuncu olmasan ne olmak isterdin? Doktor olmak ister miydin?
5-Dünyaya gelmiş geçmiş insanlar arasında örnek aldığın biri var mı?
Şimdilik sorularım bu kadar. Hepsini cevaplarsan çok mutlu olurum.
Bu iki şarkı benden, size gelsin. Soruları cevaplarken dinleyin sıkılmayın😊
İki parçayı da çok severim pek bilinmezler gerçi, sizde seveceksiniz😇
Hoşgeldiniz😊
Upuzun bir yazı ve bir sürü soru yazmıştım ama harf kısıtlaması yüzünden silmek zorunda kaldım 😕
Neyse sitemize hoş geldiniz umarım keyifli vakit geçirirsiniz. Bu arada ben Selen :)) Sitenin kar tanesi oluyorum 😂😂😛
Ebru Akelle de seni çok yakıştırıyorum ❤️
Manas Destanı mubarek 😐
cok ugrastnmı yazarken duygularını merak ettım acıkcası heyecandan öldünmü
@KezzapMayonez Olsun o kadar da :)) Fazlasını hak ediyor bence 😊
@BahtiyarArdinn O kadar da değil haha hayat görüşüme göre bence hiçbir erkek o kadar da değerli değildir. 😊
Heyecanlanmadım, mutlu oldum sadece 😊
Zaten harf yetmemiş 😐 Insallah cevap verir de... 😁
seni yaşının heyecanına verıyorum hayatını yaşa daha önemli şeylere odaklan @Єναηєscєηcє-Sєlєη
@BahtiyarArdinn Ya bak odaklanmakla alakası yok. Siteye ünlü biri geliyormuş bende hayranlığımı belirttim. Ayrıca günlük yaşamda gayet dolu dolu yaşayan, önemli sorumlulukları olan biriyim. 😊 Yani o açıdan sorun yok, asıl kafamı dağıtmsya ihtiyacım var 😊
@KezzapMayonez Verir :)) Kibar nazik centilmen biri gözlediğim kadarıyla 😊 Yani bendeki izlenimi öyle 😊
@Єναηєscєηcє-Sєlєη pekala daha fazla sorunu çip etmiyelim ne zaman david beckham gelirse o zaman ünlü olarak kaale alırım :)
@BahtiyarArdinn haha asılHaryy Styles gelsin 😂 Ks Merkezini basmaya gidelim 😂😂😛
Kulağıma tanıdık cümleler acaba bende mi yakışıklıyım 😱 evet evet kesinlikle yakışıklıyım gelecek hafta #ünlülercevaplıyor da ben varım 😎
@KezzapMayonez sana sorularım sülfirik asit ve ketçap hazırlanmasındna gelecek ama 😂😂😛 Şimdiden dersine iyi çalış o zamam asdf
Aranızdaki düşmanlıkları ve reaksiyonları merak ediyorum 😊
@Єναηєscєηcє-Sєlєη A:SD yanı ona hayr demem :D
Bizimi sadece geçmişten geken bir münakaşa keratayı çok severim ama birbirimizi görünce dayanamiyoruz hepsi bu 😂 ben mayonezle güzelim 😂
Neyse arkadaşlar ben sizin değil soranın yorumlarını görmek istiyorum :)) Çok yorum yazdık 😊 Bu yüzden kusura bakmayın ama sizi kibarca komak zorundayım😃😄 lütfen arkadaşlar 😂😂😛
@BahtiyarArdinn @KezzapMayonez 😂😂😛 Küsmeyin ama :))
Bana kovmanın kibar yanını realist bir şekilde ifade edebilirsen hesabımı kapatcam 😂😂
@Єναηєscєηcє-Sєlєη bir bak bakalım bana bende küsecek bir tip var mı hoşçakal :)
@KezzapMayonez lütfen dedim ya 😂😛 Yetmez mi kibarlığa :))
Tamam tamam ☺ iyi geceler 👋
@Єναηєscєηcє-Sєlєη Allah akıl fikir versin
@KenanEce bu soruya bu kadarmı cevap verdin şimdi abi :D
Bundan sonra izleyeceğimi pek sanmıyorum 😕😞😞
@Єναηєscєηcє-Sєlєη senı de eıg secmemış tühhh tühhhh
Baştan sona tüm yorumları okudum böyle birşey görmedim:))) @bahtiyarardinn un bu kadar soruya bu kadar cevap mi verdin demesi ayrıca çok komikti:))
@eşekliprens111111 gercekler aga :D
Aynen kızda simdi sinir krizine girip çikolata yiyirdur. hala kendine gelememiş yorumlardan anladigim kadarıyla belliki :))
@eşekliprens111111 baska unlunun kapısına artık
Bu kadar uzun yazarda oradan da bu sekil ayrilir ,
Hahaha 😒😒 Arkadaşlar ne komik (!) ne eğlenceli (!) gününüzdesiniz bugün ne çok konuşuyorsunuz şaka yapıyorsunuz ya gülmekten kanepeden düştüm. . 😞😞
Koooomik cidden😠 Alkışlar size gelsin 👏👏👏👏
Ayrıca bu Selen atasözünü unutmayın, bir sorunun cevap alamaması onun kalitesizliğinin değil kalitesinin göstergesidir. Bunu unutmayın, özel insanların soruları da özel olur ve çoğu insan cevaplayamaz. O yüzden cevaplamamasını önemsemedim bile 😊 Cevaplasa üzülürdüm cidden özgünlüğüm bozulurdu sonuçta. 😊
Neyse komediniz bitti sanırım 😂😛😛 Bildirime boğuyorsunuz sürekli beni :)
Zuhahahahaahahha :D
Senin cevabın bile uzun :), ismin uzun :)
@Єναηєscєηcє-Sєlєη
Cevap vermedi ya adam simdi boyle oldu tabi :))))
Siz kızlar hepiniz aynısınız diecemde sen farklısın be ;) birde kıslatılmis Allahtan çok kisaltmissin :) maşallah maşallah:)
@cühela_ Takdir alma gibi bir kaygım yok çünkü yeterince takdir ediliyorum 😊
Haklısın süper olmak böyle bir işte egom bile süper 😂😂😛 Sevdim bu sözü :))
Kenan ece kız olmuş baksanıza pembeli 😂😂😛 haha çok komiğime gitti 😊 Adam bu siteye geldiğine geleceğine pişman olmuştur.
Size sorum para sikintiniz var. mi? Oldumu hic? Ne yaptiniz? Mesela sizin mesleginiz oyunculuk. Baska bir is yapiyormusunuz? Isletme otelcilik falan? Yani diyelim size hic teklif gelmedi. Su an sizi o kadar da takip etmiyorum. Diyelim ki. hic teklif yok. Nasil yasiyorsunuz? Nerden para kazaniyorsunuz?
Şu ana kadar başka bir mesleği yaptıracak bir durumda kalmadım Allaha çok şükür ama sorunuz çok mantıklı, olabilir gerçekten de böyle bir şey. Olursa yabancı dillerimi kullanıp tercümanlık ya da öğretmenlik falan yapabilirim sanırım. Bir oyuncunun en azından hayatını devam ettirecek bir yan işi olması yer geldiğinde çok gerekli olabilir.
Merhabalar;
Sanırım aklımda en çok kalan rolünüz Emirzahir, ki zaten diğer performanslarınızı çok izleyemedim. Ben film yönetmeni olmak istiyorum. Ancak sanatsal bir şeyler yapmak asıl hedefim. Ancak bu bağlamda ailem beni desteklemiyor onlara göre bu geçerli bir meslek değil. Bunun için en temel gerekçe olarakta bu işi yaparken sürünen ya da okuldan mezun olup bu alanda çalışamayan insanları örnek veriyorlar bana. Bana önce geçerli bir alan oku sonra bunu okursun istersen diyorlar. Ben ise endişeliyim çünkü başka bir alana yönelirsem bu alandaki yeteneklerimin zamanla köreleceğinden hayat telaşından unutulacağındam korkuyorum. Hatta dehşete düşüyorum. Sinema ve Dizi sektörünün büyük bir bölümünün sadece Ekonomik alanda güdülen kaygılarla kurulduğunu düşünüyorum. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Ve de bana önerlileriniz nelerdir bu sektörde biri olarak.
Eger tutkunun pesinden gidecek cesaretin varsa zaten basarili olma yolunda ilk adimi atmi solursun.
Oyuncu ile iliski yonetmenin gorevlerinden sadece bir tanesidir. Ve cok onemli bir parcasidir yonetmenin isinin. Oyuncuyu ve oyuncunun kafasinin nasil isledigini anlamak yonetmenin isini kolaylastirir. O yuzden bol bol oyuncularla takilmak ise yarar. Cunku oyuncu yonetmenden epey farklidir kafa yapisi olarak.
Teşekkür ederim. Başarılarınızın devamını dilerim.
Ks İkimiz arasında karar veremedi. 😏😏
https://i.hizliresim.com/nMbZ9R.jpg
Tamam şimdi asıl soruya geliyorum. Djdjs 😃
~ Ks'den 500 tane mesaj gelse ve sadece 50 tanesini açabilecek olsanız neye göre açarsınız?
Bu arada Hoşgeldiniz.
Aaa ne kadar da kıskanç bir erkek @ArtistSerserii :D iyi ki geldiniz bu siteye @KenanEce
Shop yapmış millet inanmayın sdaffs
Gerçek bence sadece ks çok dikkat ediyor imla hatalarına :D @SanatveAşk
@SanatveAşk al djsj
m.facebook.com/.../
Yorumumu kaldırın uleeeyyhn :D
Cevap
120Cevap
Merhaba kenan ece öncelikle aramıza hoşgeldin. Sana soru sormak isterdim ama malumunuz soracak sorum yok. Hazır gelmişken şu birazcık sorularıma cevap alıyım
1) hangi diziyi takip edersin
2) en sevdiğin yazar
3) en sevdiğin radyo
4) en çok izlediğin kanal
5) ünlülük hayatın nasıl
6) piyango sana çıksa ne yapardın
7) hangi takımı tutuyorsun
8) biz elektrik dağıtımcılar borcun yüzünden elektriği kesmeye gelsek kestirmemek için bizi nasıl ikna ederdin
9) ucuz yollu araçlara binermisin mesela kartal serçe tofaş gibi
10) sende bim a101 gibi marketlerden alışveriş yaparmısın
Bunlara cevap verirsen sevinirim şimdilik bu kadar
Bu iyi oldu o zaman sen bu ay faturayı yatırma gelicem kapına 😀😀
Kenan Bey öncelikle sitemize hoşgeldiniz. Merak ettiğim bir kaç konu var onları soracağım.
1. Ünlü bir kişiliğiniz var merak ettiğim aynı marka aynı kalitede ürünü pahalı olan yerden mi almayı seçersiniz yoksa ondan çok daha ucuz olan yerden mi?
2. Oyuncu olmaya ilk ne zaman karar verdiniz, bunda etkili olan durum/durumlar ya da kişi/kişiler nedir ve kimdir?
3. Oyunculuk mesleğini genç nesile önerir misiniz?
4. Ekranlarda görüldüğü gibi her oyuncu lüks bir hayat mı yaşıyor?
5. Oyuncu olmasanız kesinlikle şu mesleği yapardım dediğiniz bir meslek var mı?
6. Yatırım yapıyor musunuz? Yapıyorsanız ne tür yatırımlar yapıyorsunuz?
7. Yakışıklı bir oyuncu olmanız sebebiyle çevrenizde fink atan kızlara mesafe koyarmısınız yoksa çabuk iletişim kuran birimisiniz?
8. Sağ salim filmindeki rolunuz için ne kadar çalıştınız?
9. Zengin bir işadamını oynamak nasıl bir duygu?
Merhaba Hoş Geldiniz
Kitap okumayı sever misiniz?
Bugüne kadar okuduğunuz, sizi etkileyen bir kitap olduysa bize de önerir misiniz?
Cevaplayacak soru bulamazsanız ikinci sorumu da cevaplayabilirsiniz 🙈
Yakışıklılığın size getirdiği avantaj ve dezavantajlar nelerdir? 😂
Hoşgeldiniz.
Sizi çok yakışıklı ve sempatik buluyorum. Oyunculuğunuzu çok beğeniyorum. Ekranlarda daha çok projede görmek isterim. Size sorularım;
1) Sinema tarihinden bir filmin yönetmeni olsanız, hangisini seçerdiniz?
2) Güncel olarak yerli ve yabancı hangi dizileri takip ediyorsunuz?
Ve son olarak da
3) Bir kitabın tamamını uykunuzda ezberleme şansınız olsaydı, hangi kitabı seçerdiniz?
Şimdiden teşekkürler😊
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda sizi yeniden ekranlarda görmek dileğiyle😄
Kenancım öncelikle aramıza hoşgeldin.
Taksim de bomba patladığı sıralarda İstanbuldaydım. Yaşadığım şehre döndüğümde arkadaşlar İstanbul'da nasıl zaman geçirdiğimi sorduklarında bomba gibiydi diye takılıyorum :) Fakat işin doğrusu çok tedirgin zamanlar geçirdim.
İstanbul'da sürekli olarak bulunduğun için tedirginlik yaşıyor musun? Eğer yaşıyorsan sabahtan akşama kadar sette bulunduğun için rol yapmanı olumsuz yönde ne kadar etkiliyor acaba?
Teşekkür ederim @KenanEce
Birazda sizler sayesinde kafamızı dağıtabiliyoruz. Yaptığın işlerin takdir edildiğini bilmeni isterim.
Merhaba,
Bildiğim kadarı ile yaşça kendinizden büyük bir oyuncumuz olan Hatice Aslan hanımefendi ile birliktesiniz/birlikteydiniz. Bu durumu çevreniz ya da aileniz yadırgadı mı? Yaş aralığının bir ilişkide önemli olup olmadığı konusunda ki düşüncelerinizi alsam?
S. a ;) oncelikle hos geldiniz MEGA KRAL ;) Bu kadar yakisikli olmak zorunda degilsiniz ;) her neyse sorumuza gecelim. Adana portakal çiçeği karnavalına gidecek misiniz ve gelirseniz benimle adana kebap yer misiniz ;) yanında da acılı şalgam ;) ... OPTUM BAY ;)
Öncelikle hoşgeldiniz :)
Yakın zamanda Hasan Karacadağ'ın yönetmenliğini üstlendiği MAGİ isimli yeni filminizle sinemada olacaksınız.
Film kadrosuna baktığımda birçok yabancı oyuncuyla beraber çalışmışsınız. Bu sizin için zor olmadı mı?
Yabancı oyuncularla anlaşmak, adaptasyon süreci vs vs.
Bunların üstesinden nasıl geliyorsunuz?
Herhalde sizi ilk defa bir korku filminde oynarken göreceğiz?
Korku filminde oynamak nasıl bir duygu?
Aslinda kolay bir set degildi. Hollywood oyuncularinin yer yer bize tuhaf gelen istekleri olabiliyordu. Ama bu bizden cok yonetmenimizin ustesinden geldigi bir konu oldu. Benim icin Michael Madsen, Stephen Baldwin gibi oyuncularla calismak guzel bir tecrube oldu.
Korku filminde oynamak cok korkutucu :)
Hoşgeldiniz. Ancak aklıma soru gelmedi derken soru geldi.
Ilikislerinizde yaş faktörü önemli midir?
Hayatınızın içinde en çok sevdiğiniz rol nedir? Baba arkadaş dost es veya evlat olmak gibi. Bu rolleri hakkıyla yerine getirebiliyor musunuz?
Okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Faktör mü 😂
Ne o öyle güneş kremi gibi faktör 😂
Son zamanlarda izlediğim tek dizi Güllerin Savaşı'ydı. Annem sağolsun 😂 Orada annem Gülru 'yu korurken ben "Anne çok saf havası var. Böyle olursa çok üzülür" dedim doğru çıktı 😀 Gulfem'i destekledim hep. O daha gercekti. Bendendi.
Herneyse sorulara geçmek istiyorum.
1) Oyunculuk hayatınızda işleriniz hep böyle rast mi gitti?
2) Güllerin Savaşı dizisinde canlandırmakta en çok zorlandiginiz sahne hangisiydi?
3) Bu dizi sizin hayatınıza neler kattı?
Teşekkür ederim... 😊😊😊
Tesekkur ederim :)
Her çocuğun kendince hayalleri var ve o hayaller kurulurken maaşlar, sosyal statüler vs düşünülmüyor. Ben de hep ufak hayaller kurdum, daha büyükleri gerçekleşti ve gerçekleşecek ama ufacık hayallerim hep ukte kalacak içimde.
Sizin öyle ufak hayalleriniz nelerdi? Ünlü olmak vs bir yana, işiniz de gayet iyi ama ben çocuk kenan'ın hayallerini merak ediyorum.
bir sorum daha olacak, gerçekten kendinize yetebiliyor musunuz? Biz televizyonda hayranlıkla izliyoruz mesela, görünce adam kaliteli diyoruz, iyi oyuncu diyoruz. Peki siz aynaya bakınca evet ben buyum yapmam gereken her şeyi yapıyorum yapabildim diyebiliyor musunuz?
Son olarak bundan 40 yıl snr kendinizi nasıl bir sahnede hayal ediyorsunuz?
Güzel bir evde başarı dolu bir ömrün gurunu yasarken? Torunlarinizla gulusup oynarken? Çetin tekindor gibi ya da şener sen gibi mesleği muhteşem bir şekilde icra etmeye devam ederken? Bunlardan biri ya da başka bir şey, yani sizin filminizin son sahneleri nasıl olmalı?
Merhabalar,
Oyunculugunuzu takdir ediyorum ve başarıların izin devamını diliyorum. Birkaç sorum olacaktır size. Cevaplarsaniz memnun kalacağım. Teşekkürler şimdiden😇😇😇😇😇
-- Hiçkimsenin göremediği bir özelliğiniz var mı? Varsa neden bugüne kadar gizli kaldı?
-- Sizi en çok etkileyen film veya tiyatro oyunundan hangi karakterin hayatının senin hayatın olmasını isterdin?
--Şimdiye kadar izlediğiniz tüm oyunların ya da filmlerin içinde işte bu benim rolüm olmalıydı. Bu rolü ben oynamalıyım dediğiniz bir rol var mı?
--Eğer Türkiye'de değil de ( Amerika dışında) başka bir ülkede yaşıyor olsaydınız hangi ülkede yaşamayı tercih ederdiniz. Neden)
@SanatveAşk uyuyordur belki şu an
😊
Hossgeldinizzz0😊😊😊😊
Bence normalde de söylüyorsunuzdur. Dinlemek gerekir. Cevabiniz için teşekkürlerimi sunuyorum.
Evet İspanya kültür bakımından çok zengin.
Siz soruları yanıtladığınız sıralarda ben sınavda ter döküyor olacağım. Varsa bir dal dua alabilir miyim sayın Kenan ece ağabeyimizden... ?
@Gafkiş şansına küs sjsjsjs
Hoş geldiniz sitemize. Epey yakisikli birisiniz. Sokakta yürürken veya sosyal platformlarda kizlarin bu yonunuze vurgu yapmasi ile ilgili ne düşünüyorsunuz hosunuza gidiyor mu yoksa rahatsız misiniz? Kendinizi yakisikli buluyor musunuz?
Bence hoşuna gidip gulumsetiyordur icinden de diyordur "ne abaza kizlar var"
Merhaba Kenan.
Sana karşılaşacağın en zor soruyu soracağım. Ama klasik cevaplar istemiyorum. Bunu belirteyim.
-kadınlar ne ister? :):
Güzel soru 😊 Acaba ne cevap verecek merak ettim bende şimdi 😊👏👍
@Єναηєscєηcє-Sєlєη göreceğiz. :):
Evecok güzel soru olmus
Ama bu cevaplar olmaz ki. :):
Merhabalar Kenan bey,
Sizi dizilerden takip ediyorum. Gerek oyunculuğunuz gerek davranışlarınız ile bizlerin gönlünde taht kurmayı başarmış durumdasınız. Burada olmanızdan dolayı gerçekten çok büyük bir mutluluk duyorurum şu an.
Nacizane benimde size sorularım olucak. Cevaplaya bilirseniz şayet beni gerçekten çok mutlu edersiniz.
1. Ulaşamadığın biri ile tanışıp sohbet etme olanağın olsaydı bu kim olurdu? Ondan neler öğrenmek isterdin?
2. Yaptığı işte mutlu ve aynı zamanda başarılı olan birisini tanıyor musun? Onu örnek olarak alıyor musun?
3. Sizi benzer yaştaki, benzer işi yapan, benzer konumdaki kişilerden farklı kılan ne var?
4. En son “… özelliğinden dolayı senle gurur duyuyorum” lafını kime söyledin? Hangi özellikti o?
5. Yalan söylemenin sence uygun olduğu durumlar nelerdir? Beyaz yalan söyler misin, ne söylersin?
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Öncelikle merhaba umarım iyisinizdir
Şimdi sorularıma geçiyorum
1. Oynadığınız hayat verdiiğiniz hangi karakterin hayatını yaşamak isterdiniz? Hangi dizi ve rolunuz?
2. Canlandırmayı çok istediğiniz bir dizi ve film karakteri var mı varsa hangi dizi ve rol?
3. Okumaktan ve izlemekten keyif aldığınız defalarca izlemenize ve okumanıza rağmen sıkılmadığınız kitap ve film nedir?
4. özel hayatıyla fazla gündeme gelmeyen birisiniz bundan mutlu musunuz?
5. hayatınıza girmesini istediğiniz kişide olmazsa olmaz olan nedir?
6. sessiz sakin biri gibi görünüyorsunuz uç huylarınız var mı (aşırı inatçı-çok sert veya duygusal)
7. Duygularınızı uçta mı yaşarsınız akışına mı bırakırsınız?
Benim soruların şu an için bu kadar sizi daha fazla tv'de görmek ve izlemek istiyoruz umarım uzun soluklu işleriniz çoook olur
Merhaba, hos geldiniz. :)
Ben vaktinizi calmamak acisindan hemen kisa kesip sorularimi yoneltecegim.
1. Amerika'da oyunculuk egitimi almaniza ragmen Turkiye dizilerinde neden bir yer edinemediginizi neye bagliyorsunuz? Yani sizi hic uzun metrajli bir dizide goremedik.
2. Ozel hayatiniza deginmek istemiyorum lakin merak ettigim bir husus var. Hatice
Sendil ile aranizda 20 yas farki vardi ve sizce askta yasin onemi yok mudur?
Sorularim bu kadar cevaplarsaniz sevinirim, is hayatinizda basarilar umarim sizi yakinda uzun soluklu bir projede goruruz. :)
Öncelikle Merhaba hoşgeldiniz :)
-Bakkala ekmek almaya gidiyor musunuz?
-Özellikle Güllerin Savaşı dizisinde tüm genç kızların gözüne kazındınız, instagram yorumlarınıza bakıyor musunuz?
https://i.hizliresim.com/4rp4pA.jpg
Bu aşk sadece dizide mi, gerçek hayatta da olma şansı yok mu? Çok yakışıyorsunuz Teşekkürler :D ❤
Şu an resmine baktım. Bu kadar yakışıklı olarak bizim hakkımız çaldığını düşünüyor musun :D?
Allah razı olsun teselli için :D
Neden hiç gay temalı bir yerli dizimiz veya sinema filmimiz yok? Toplumun önemli bir bölümünü oluşturan gay'ler neden yok sayılıyor film sektöründe? Siz bir aktör olarak bu durumu nasıl değerlendiriyorsunuz?
Sağolun cevapladiginiz için. Yine de gelişmiş ülkelerdekine kıyasla çok çok az işleniyor. Sırf gay temalı bir dizimiz yok. Bence toplumsal homofobinin yıkılması açısından bu tür yapımlar çok önemli.
Öncelikle Merhaba Sitemize Hoşgeldiniz;
Yeşilçam jönlerinden örnek aldiginiz birileri var mi? Hangi yabanci dizileri izlediniz
Son olarak oynadiginiz hangi rolde zorlandiniz?
Spor yapmayı sever misiniz? Özellikle yapmayı ve ya izlemeyi sevdiğiniz bir spor dalı var mı? Mesela herhangi bir sporcuya ve ya spor takımına hayranlığınız var mı?
Öncelikle hoşgeldiniz siteye :)
Sizin gibi başarılı bir oyuncuyu burada görmek beni çok sevindirdi. Size iki sorum olacaktı.
1-) Türkiye'de acilen çözülmesi gerekilen en önemli sorun nedir?
2-) Hangi film/dizi de rol almak isterdiniz?
Şimdiden teşekkür ederim. İyi eğlenceler dilerim :)
Kesinlikle =/ @Felicityy
Merhaba,
1) Oyunculuğu seçmenizde dış görünüşünüzün payı var mı?
2) Günümüzde bazı oyuncularda hiç yetenek olmamasına rağmen sırf çok yakışıklı olduğu için, ülkedeki en iyi oyuncu muamelesi görmesi adil mi? Öyle ki bazı erkek oyuncular dizide istediği başrol kadın oyuncusunu bile dilediği gibi değiştirme/seçme hakkına sahip.
Teşekkür ederim, keyifli günler dilerim.
Hayır yok :) Oyunculuk Türkiye'de henüz tam profesyonelleşmedi bence. Dizi, sinema, tiyatro oyunculuğu bence birbirinden çok farklı.
Dizilerde celebrity dediğimiz şöhretler dünyanın heryerinde televizyonda görünür ve oynarlar. Ama onları tiyatro sahnesine çıkarsan boalarlar diye düşünüyorum.
Öncelikle bu soruyu babaannem adına soruyorum çünkü size hayran😄 ilk sorusu yeni bir dizide sizi ne zaman görücez ve komedide oynama mı yoksa dram dizilerinde oynamak mı daha keyif veriyo😄 babaannemin selamlarını iletiyorum🙋
https://i.hizliresim.com/GRZqON.jpg
https://i.hizliresim.com/D2OL0Z.jpg
Adam Scott ile benzerliğiniz hakkında ne düşünüyorsunuz bence benziyor bir tek ben mi fark ettim bunu :/
Bu adamın filmini izlediğim gün size baya benzetmiştim :/
Benxemiyo ki
bir dergiye verdiğiniz röportajda şu cümle yer alıyor: "insan aşksız eksik kalıyor." bu cümleden yola çıkarak bir kaç soru soracağım.
hayatınız ve kişiliğinizde; var olmadığında sizi eksik bırakan, aşktan başka bir kavram var mı?
hayatınızda sizi eksik bıraktığı için en çok kırıldığınız ve kızdığınız kişiyi nasıl hatırlıyorsunuz?
insanı en fazla eksik bırakan hangisidir: aşk olmadan yaşamak mı, aşık olduğu kişi olmadan yaşamak mı?
en son ne zaman gerçekten tamamlandınız?
Merhabalar, Oynadığınız dizileri eve gidince izliyor musunuz? ya da mesela filminiz vizyona girince normal bir vatandaş gibi gidip sinemada izliyor musunuz?
Merhaba , herhangi bir sosyal sorumluluk projesine , yardıma katıldınız mı? Katılmadıysanız boyle bir planınız var mı?
Cesitli sosyal projelere katildim, katilmaya devam ediyorum. En son Akut icin bir projede yer aldim:
https://www.youtube.com/watch?v=p2ZDizbxanM
Diger katildigim sosyal projeleri Facebook sayfamdan takip edebilirsin:
https://www.facebook.com/KenanCahitEce/
MERHABA KENAN BEY
🔸Bir insanı iyi analiz edebilmek için bir soru hakkınız var. Ne sorardiniz?
🔸Şöhret olmayan insanlara göre hayatta 1-0 önde olduğunuzu düşünüyor musunuz?
🔸Bam teliniz neresi?
🔸Siz sıradan bir KS üyesi olsaniz misafir olarak gelmiş ünlü bir isme ne sorardiniz?
İstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. Başarılar 😌
Hoşgeldiniz.
Islah Evi'nde izlemiştim sizi, sahnedeki performansınız harikaydı. Tiyatro üzerine eğitim alıyorum, bizlere tavsiyeleriniz nelerdir?
Kendinizi en çok nerde iyi hissediyorsunuz? Kamera önünde mi? Sahnede mi?
Bir de dizilerdeki sürenin uzunluğu hakkında ne düşünüyorsunuz? 60 dakikaya inmesini ister miydiniz?
Teşekkürler
Kenan bey acaba şu yaşınıza kadar herhangi bir proje maddi ya da manevi olarak desteklediniz mi yabancı dil olarak neleri biliyorsunuz Dil bilmeniz oyuncu olarak artılarını gördünüz mü?
İngilizce, Almanca, biraz Fransızca biliyorum. Ve elbetteki dil bilmenin artıları var. Örneğin son olarak Ertuğrul 1890 filminin yarısını İngilizce oynadım. Dünyaya açılmanız biraz daha kolaylaşıyor. Sadece oyunculuk için değil genel olarak hayatta artıları var dil bilmenin.
Ooo Desenize kenan bey ben yaşadım toplamda 10 dil biliyorum 4'ü resmi 6 ise şuanlık gayri resmi onalarında yakın bir süreçte resmileştireceğim fakat ilk soruma cevap vermemişsiniz o yüzden tekrardan sorma gereği duydum şu yaşınıza kadar herhangi bir proje maddi ya da manevi olarak desteklediniz mi?
Hoş geldiniz. Madem geldiniz sorularımı sıralıyorum.
1-) Dizilerin uzunluğundan siz de şikayetçi misiniz?
2-) Çalışma rutininiz çok mu ağır?
3-) Senarist olmak gibi hayallerim var bu amatör biri için imkansız bir hayal midir?
Cevaplarsanız aşırı mutlu olurum :)
Öncelikle Hoşgeldiniz oyunculuğunuzu çok beğeniyorum diğer yakışıklı aktörler gibi bundan pirim yapmadan bulunduğunuz noktaya emeğinizle geldiğinize inanıyorum bu yüzden size ayrı bir saygım ve sevgim var, sorularım şunlar ;
-Kadın sizin için nedir, neyi ifade ediyor, hayatınızdaki yeri nedir, bu kelime sizde neleri çağrıştırıyor?
- Beraber olacağım kadında kesinlikle... özeliği ararım.
-İlişkimde... kesinlikle tahhamülüm yoktur.
Şimdiden teşekkür ederim, kendinize iyi bakın.
Hoşgeldiniz
Size sorum kötü bir karakteri canlandırmak istediniz mi?
(Özellikle kötü karakterleri daha çok beğeniyorum bu nedenle sordum)
Nasıl karakterleri canlandırmak hoşunuza gidiyor?
Canlandırdığınız karakter gibi hissettiğiniz , karakterden etkilendiğiniz durumlar var mı?
Şimdiden teşekkür ederim
Hoşgeldiniz :) Çok yakışıklı ve sempatik buluyorum sizi oyunculuğunuz zaten çok iyi.. Sorum : yeteneksiz olduğunuz bir konu var mı acaba? Sesiniz vs güzel midir?
Şarkı söylediğinizi duymadım/görmedim ama konuşma tarzınız olsun ses tonunuzu hoş buluyorum :) zaten kendi alanınızda gayet başarılısınız
Kenan abi. Bir insan herseye, herkese rağmen. Sevdiğinin pesinden kosmalı mı abi...
Haklısın abi. Tesekkur ederım görüsün icin
İyi o zaman ilk sorumu sorayım?
Kenan bey Gary Moore dinler misiniz?
Gary Moore - Empty Rooms
hiç bir kızın peşinden koştun mu :D mecaz anlamda tabii ki
merhaba... herkes seni ne kadar beğeniyor ve yakışıklı buluyor olsada nihayetinde sende bir insan ve erkeksin... şimdi burada belkide zor sorulardan birisini samimiyetinle cevaplamanı KS halkı olarak istiyoruz...
" HİÇ ALDATILDIN MI? VE ALDATTIN MI? "...
Mükemmel bir erkek imajı profilinizi merak ediyorum, yani bir erkek nasıl olmalı sizce?
@kenanece teşekkürler.
Hoşgeldiniz...
Aşkta gurur var mıdır?
Varsa bu gururun sınırı var mıdır, yoksa aşk hesapsızca mı yaşanmalı mıdır?
@fragman55 👏👏 katılıyorum sana
@Turuncusevenkiz 😉😉😉😉
Hoşgeldiniz.
Xper 4 olduğunuza göre cinsellik kategorisinde soru sorma hakkına sahipsiniz. Ne sorardiniz?
torpille 4 xper oldugunuza göre soruyu cevaplarsiniz bence:))
Kendinize iyi bakin.
Abi cidden bu mu taklidi kafana?
Hahahaha.
Evet güzel bir soru gelmiş. Yanıt bekliyoruz sizden !
@SanatveAşk neden 4 xper burda millet soru kasarken sadece ünlü diye ayrıcalık neden?
@DoctorGraham Hiçbir soruma yanıt gelmedi ünlülerden :)
Karizması bozulmasın diye :D
@SanatveAşk pacasindan akıyor aman boşa gitmesin avuç açın:)
Sahi. Bu adam nasıl sence?
@SanatveAşk açıkcası benimde aklıma bu geldi 4 xperi görünce 😀
@SanatveAşk insan işte maşallah iyi
@Sikintiyok1903 gelir tabi:)
@fileliçorap aranan kan bulundu :D
Hahahshdhhshdhshahaha 😂😂😂😂😂
@SadeceTanıtım cevaplamamis ama:)
Kendi ayıbı 😂😘
Öpücük yanlış oldu 😬😂😂
@Sikintiyok1903 on numara soruydu:)
Neden korktuysa artık cevap vermemiş 😄😄
@Sikintiyok1903 sormak lazım bir mesaj at bakim:)
Mesaj atılmıyor 😀😀 Benim kuzene söyleyeyim o sorsun 😄😄
@Sikintiyok1903 sor bakim benim soruma cevap vermemek ne demek :)
Tamam :)
Merhaba hoșgeldiniz sizi çok seviyoruz ve oyunculuğunuzu çok beğeniyoruz severek izliyoruz
Size sorum șu hayatınızda oyunculukta ve her zaman destek ve arkanızda olan birileri var mı yoksa her șeyde kendi bașınıza mıydınız bir sorum daha var oyuncu olmak isteyen arkadașlarımız var onlara ne gibi tavsiyelerde bulunursunuz?
Merhaba, Öncelikle zaman ayırıp geldiğiniz için teşekkür ediyorum. Benim sizlere sormak istediğim 2 adet nadide soru var.
1) Güllerin Savaşı dizinde Gülfem Sipahi karakterini canlandıran Canan Ergüder ile aşk yaşadığınız ortaya sürülmüştü. Bu doğrumu acaba?
2) Benimle evlenir misiniz?
:D :D :D :D 2 nedir abi
Asıl ben teşekkür ediyorum.
Güllerin Savaşı dizisine ikinci sezon katıldınız, Gülfem-AslanKral uyumu tadı damağımızda kaldı. Harika bir finalle sonlanan dizide, iyi ve kötünün yer değiştiğini gördük. Peki sizce o savaşı kazanan kimdi?
Her ünlümüze soruyorum, size de sorayım; ben bir trans kadınım ve senaryolar yazıyorum. Sinema Tv sektöründe LGBT bireylerin yeri nedir, kolayca iş bulabilir miyiz?
Ayrıca vücudunuz çok estetik ve ideal bence, spor yapıyor musunuz yoksa genetik mi?
Teşekkürler:)
Savaşın kazananı olmaz bence, savaşta herkes kaybeder. Bence kazanan yok yani.
Trans bireylerle ilgili bizim Mustafa Üstündağ'la kurduğumuz Çamurdan Tiyatro'nun müdürü bir transbirey Seyhan Arman. Bize çok büyük katkıları oldu. Bence insanların iş bulma konusundaki kriter işlerini nasıl yaptıkları, cinsel kimlik ya da yönelimlerinin konuyla alakası olmadığını düşünüyorum.
Spor yapıyorum :)
Seyhan Arman süper biri tabii ki:) bunu bilmiyordum, Mustafa Üstündağ ve size olan hayranlığım iki kat arttı şimdi:)
Hoşgeldiniz,
Bana göre oyunculuğunuz ve karizmanız türkiyede birçok oyuncu diye geçinen soytarının çok üstünde. Sizi daha çok televizyonda görmek isteriz..
:)
Ayy önce merhaba hoş geldin 🙈
Hayranın olarak oyunculuğunu beğeniyorum.
Verilmesi gereken duyguyu izleyicilere ulaştırabiliyorsun ve bu müthiş bir şey. 👍
Sormak istediğim bir şey var mı diye zihnimi biraz yokladım ama sorabileceğim bir şeyler bulamadım aslında.
Buradaki yorumların hepsini okur musun bilmiyorum ama benim yazımın sana ulaşmasını ümit ediyorum.
Oyunculuk sektöründe daha da yükseldiğini görmeyi istiyorum.
BOL ŞANSLAR ❤️❤️❤️
Gelecekte oyuncu olacak insanlara tavsiyeniz nedir?
#TürkErkeğii
Merhaba. Neden bu kadar yakışıklısınız. Detaylı açıklama yapar mısınız.
ne kadar detaylı :D
Detaylardan dolayı ben teşekkür ederim
Öncelikle hoşgeldiniz :) şu an ki deneyim ve tecrübelerinizle; eğer oyuncu olmasaydınız, yine de bu mesleği yapabilmek için çaba harcar mıydınız? Bizlere oyuncu/tiyatrocu olmayı tavsiye eder misiniz? Eğer ederseniz ilk olarak işe nerden başlamamız lazım? Şimdiden çok teşekkür ederim, sizi ve oyunculuğunuzu çok beğeniyorum :)
Öncelikle merhaba Kenan abi bize böyle bir imkan tanıdığın için çok teşekkür ederiz. Benim sorum tiyatroya başlamak istiyorum fakat sizin gibi deneyimli bir ustadan birkaç tüyo almak isterim iyi bir oyuncu olabilmek için. İkinci olarak yakınlarda bir dizi ya da film düşünceniz var mı? Cevaplarınız için çok teşekkür ederim ve yaşamınızda ve sanat hayatınızda başarılar ve mutluluklar dilerim. 😊
Hoşgeldiniz sayın yakışıklı bey😍
Oyuncu olmanızda ki en büyük etken nedir? Oyuncu olmasaydınız hangi mesleği seçerdiniz? Şimdiye kadar oynadığınız rollerden hangisini benimsediniz? Özellikle bürünmek istediginiz bir rol var mı? Yakışıklılıģınız yüzünden başınıza bir dert geldi mi?
Gelmez inşallah😀 Diģer sorularım cevap alamadım ama olsundu en azından yakısiklı oldugunuzun farkındasınız başarılarinızın devaminı dilerim.❤
Hoşgeldiniz :D Allah sabır versin size ne diyeyim bir sürü sürü var kolay gelsin :D
bende kendi sorumu sorayım :)
Oyuncu olmak çocukluğunuzdan beri istediğiniz bir şey mi? yoksa aklınızda aslında başka bir meslek vardı ama daha sonradan oyunculuğumu seçtiniz?
Merhaba
Kendinizi yakışıklı buluyor musunuz ve bakımınıza ne kadar düşkünsünüz. :d
Her insanın kendince katı bir kuralı vardır. Sizin kendinize koyduğunuz katı bir kuralınız var mı?
Peki teşekkür ederim :D
Bende oyuncuyum tiyatro anlamında bayada deneyimim var eğitimde iyi dizi ve sinema sektöründe çalışmayı çok istiyorum bana önerebiliceğiniz bir öneri var mı ya da nasıl yol gösterebilirsiniz bir de siz nasıl girdiniz bu sektöre neler yaptınız saygılar başarılarınızın devamının diliyorum :)
Merhaba Hoşgeldiniz Öncelikle İzmir Karşıyaka'dan kucak dolusu sevgiler ( her zaman bekleriz ) :D <3
İzmir çetesi zamanında vapur sahnesinde bende sizinle tanışmak resim çekinmek istemiştim ama nasip olmadı kısmet bugünmüş :)
Güllerin savaşındada sizi keyifle izliyorum :) Başarılı bir oyuncusunuz size sorum izmire gelicekmisiniz canlı görüşmek isterim :))) ? <3 sevgiler
Güllerin savaşı dizisinin bir bölümünü dahi kaçırmadan izlemiştim ve oyunculuğunuz mükemmeldi ☺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar