AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Sorum şu sizin de günlük ihtiyaçlarınız normal bir insanın ki ile aynı mı? Siz de kendinizi yalnız hissediyor musunuz arada sırada. Madde bagımlılıgınız var mı çoğu ünlü can sıkıntısından madde bagımlısı oluyor siz nasılsınız
Sence kendinde ego olduğuna inanır mısın?
Yani kibirli bir kişilik misin?
Ünlü olmak nasıl bir duygu ya da ünlü olmak mı zengin olmak mı amaç ne? Hangisi acaba?
Kertenkele setinde durumlar nasıl.. Senarist saçmalamak zorunda mi? Güzelim diziyi bozdu
Merhaba Eda abla 😍
Sana kucuk bir sorum var:
Kendini guzel buluyor musun ve cevrende nasil bilinirsin ?
Hoscakal 🙋🙋
"Bu erkeklerden kızlar uzak durmalı" dediğiniz erkek tipi var mı? Çok kıskanç bir erkekle yapabilir misiniz mesela?
Bu hayatta herşeyin fazlası zarar diye düşünüyorum. Dozunda olursa atatlı tatlı yaşanır :)
Eda hanım hoşgeldiniz, bir ilişkiye başlamadan önce kalbinizi mi dinlersiniz yoksa aklınızı mı? 😊
Tabii ki kalbimi dinlerim. Ben ilişkide duygularıyla hareket eden biriyim. İşle ilgili mantığım önde olsa da, ilişkilerden hep kalbim önde gelir. Mantıklı ilişkiler bana sözleşmeli gibi geliyor, samimiyeti kalmıyor, iş sevgi ve duygusallıktan uzaklaşıyor, projeye dönüşüyor ve bunlar bana çok uzak geliyor.
Ben duygusal bir balık burcu kadını olarak bunlar pek benim yakınımdan geçmiyor.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.😊
Ne zaman üye oldunuz? Burada kalacakmisiniz ? 4 xper olmak nasil bir duygu? Beni eig sececekmisiniz? Deyip noktayi koydum :D
:))))
Merhaba Eda Hanım,
Bu sitede yoğun olarak sizin gibi genç arkadaşlarımız bulunmakta. Onlara şu ana kadar yaşadığınız tecrübelerinizi göz önünde bulundurarak hayat hakkında söyleyeceğiniz şey nedir?
Eda hanım hoşgeldiniz öncelikle ,
Benim sorum şu ; Kimseye bağlanamamanın aşık olamamanın sebebi ne olabilir sizce?
Belki daha önce yaşadığınız bir ilişkide yaşadığınız durum sonucu olabilir. Eğer böyle birşey varsa ömür boyu etkiler sizi, bence takılmayın.
Eda hanim. merhaba survivor sizi gercekden mtlu eden bir proje mi sonuçta herkes degisyor maskeler düşüyor vs?
Ben prensip olarak inanmadığım, mutsuz olacağım hiç bir projede yer almadım. Bu yüzden para hep ikinci planda olmuştur. Kariyer odaklı yaşıyorum ve mutlu olmadığım işlerde bulunmuyorum.
teşekkürler =)
Gerçekten bana tv de görüpte cekici gelen 5 kadin say demiş olsalar, ilk 5 in içindesin samimi söylüyorum cok hoşsunuz... Nasil farklı farkli görünebiliyorsunuz göze
Hosgeldiniz..
Çekimler bittikten sonra hala etkisinden cikamadiginiz roller, karakterler oldu mu?
Ozellikle hangileri?
Hayır olmadı. Stop dendiğinde rolün etkisinden çıkıyorum. Kayıdı kestiğinde Eda olmaya devam ediyorum. Çok çabuk rolden çıkabiliyorum.
Bu güzel bir şey olmalı, cevabiniz icin tesekkur ederim ve yasinizi gostermiyorsunuz cok hos bir bayansiniz :)
Teşekkürler :)
Rica ederim
Belli bir kariyere gelmiş başarılı bir oyuncusunuz bunun daha ilerisi diye bir hedefiniz var mı? mesela hollywood :)
Tabi niye olmasın, kader kısmet. Hırs kontrollü olursa başarılı olabiliyorsun. Bazı insanlarda çok fazla hırs var. Tadında olması lazım. Ekstradan da şöyle olsun böyle olsun demiyorum.
Ben birinden hoşlanıyorum ama çekiniyorum açılmaya:( kızlar ilişkide ilk adımı atmalı mı karşıdakinden mi hamle beklemeli?
Yetiştirilme tarzıyla da alakalı sanırım. Benim zamanımda biz erkeklerden beklerdik. Ben açılamam yapı olarak, erkeklerden beklerim. Ama şimdi zaten kızlar açılıyor. Cesaretlerinden ötürü tebrik ediyorum gerçekten :) Ama bence kızların erkeklerden bir iki adım daha geride durması gerekiyor :)
Fakir birine aşık olsan ve oda seni gerçekten sevse onunla evlenir misin?
Öncelikle hoşgeldiniz
Oyuncu olmak nasıl birşey kısaca özetleyebilir misiniz.. Mesela nelerden fekarlık gerektiriyor neler sağlıyor
hoşgeldiniz :)
kertenkele dizisinden sonra başka dizilerde oynamayı düşünüyormusunuz hemen yoksa aramı vereceksiniz oyunculuğa bir süre?
Hoşgeldiniz öncelikle..
Hiç aşık oldunuz mu ? Aşkı nasıl tanımlarsınız?
Aşk; susmaktır, ağlayarak dua etmektir.
Aşk mantık dışı bir şey bence. Aşık olduğunda mantık dışı hareket edersin. Duygularınla hareket edersin. Delilik de diyebiliriz :)
Oynadığınız roller arasında sizin kişiliğinize en yakın karakter hangisiydi? Şimdiden teşekkür ederim.
Guzelliginiz icin cok caba harcayip masraf yapiyor musunuz? Hic estetik operasyon vs gecir diniz mi yoksa dogal guzelliginiz mi :) ?
Burnumdan ameliyat oldum, onun dışında hiçbir estetik ameliyat oldum. Doğal yaşıyorum ve kürlerimin çoğunu kendim yaparım. O yüzden fazla para harcamıyorum.
Peki tarzini tam olarak kac yasinda oturttunuz yani sac rengidir kilo boy orranidir makyaj ruj giyim kusam vs :) ?
Merhabalar Eda Hanım Nasılsınız Bu Arada Ismım Semih Hayranım Sıze Yanınızda Olup Resım Cekınmek Isterdımm Hayalımsınız :D Kertenkele Dızısındekı Rolunuze Bayılıyorumm :D Gıyımınız Kusamınız Harıka Sızı Cok Sevıyorumm <3
Merhaba öncelikle siteye hoş geldiniz.
Minyon bir bayan misiniz? Minyon bayanlar hakkında düşünceleriniz neler?
spora düşkün müsün? haftada kaç gün spor yaparsın? birde ks de şanslı olan bır kısı ile yemek yermısın?
Merabalar Eda hanım öncelikle hoş geldiniz aramıza :) sorum şu Kızlar Soruyor' u nasıl buldunuz? Sizce artılarımız, eksilerimiz neler?
Rollerinde biraz dik başlı yani atarlisın ben öyle sezdim özellikle Adanalı dizisinde gercektede oylemisin?
Eda hanım bir kadın olarak duruşunuz ve tonlamalarınız harika.
Sorum şu an çocuk olma şansınız olsaydı ilk ne yapardınız?
Yüzünüzü nasıl buluyorsunuz?
Çok genel yüz hatlarına sahip gibi duruyorsunuz.
Bir ünlü olarak sizi tanımayıp birilerine benzeten oldu mu hiç?
Ülkemizde kadın olmak mı zor yoksa kadın sanatçı olmak mı zor?
Kadına yönelik şiddet konusunda oldukça hassasım ve bu konuda çeşitli sosyal projelerde de yer aldım.
Yani?
Merhaba hoşgeldiniz. Çok beğendiğim, bir manken ve oyuncusunuz.
Soruma gelirsek sorum yok :) ama Zehra kertenkeleyi haketmiyor bence bir el atın :p
Sizce kadınlar aşkta gururlu mu olmalı yoksa her şeyi göze alıp kendinden fedakarlık mı etmeli?
Evet aşkta gurur olmaz ama nelerden fedakarlık edeceğimiz de çok önemli. Mesela kavga etmişsen ilk adımı atarsın, seviyorsan söylersin gurur yapmazsın ama aldattıysa bunun affı olmaz.
Sizin oynadığınız bütün dizileri izledim aşağı yukarı yalnız hep merak etmisimdir kendi sesinizmi yoksa dublajmı?
Sıklıkla tüm büyük oyuncularda da olduğu gibi ilk dönemlerimde bana da dublaj yapılıyordu ama artık kendi sesimi kullanıyorum.
Teşekkür ederim.
Merhaba.
Elinizde tuttugunuz pembe sey karton mu tahta mı?
Merhabalar ,
Bizim gibi sokakta rahat rahat gezebiliyor musunuz?
Tesekkurler.
Gezemiyoruz teşekkürler :D
Soru sormak için soru sormuş adam :D
@suudece bir gün gezersin. #Dasdfghjk
@EdaÖzerkan fake hesap açıp veremediği cevapları bu hesaptan veriyormuş 😂😂😬😝@suudece
@suudece
@Naughtybynatur asdasda :D
Dizi şöhreti gelip geçici mi? Kimse dizi bittikten sonra oyuncuları hatırlamıyor ama sinemada öyle değil. Sizce sinema mı dizi mi?
Sinema tabii ki yıllar geçse de kalır, kalıcı ama dizide de sürekli gündemdesin. İkisinin de yeri farklı. Ama sinema elbette arşivlik ve yeri bambaşka.
Normal insandan farkiniz ne herkesin agzinda su unlu bu unlu laflari insan degil misiniz siz
yok mars asıllıymış asdafsda
benim kafamdan birisi çıktı sonunda. iki kişi de insan sonuçta yemişim ünlüsünü ünsüzünü. Patronlara insan üstü bir güç gibi hürmet gösterilip yavsaklık yapılmasını da sevmem, ünlülere insan değilmiş gibi davranılmasını da. güzel soru tebrikler..
Cevap veremiyo baksana 😂
Boyunuz kaç cm? :D Topukluyla birlikte kaç cm oluyor?
Hoşgeldiniz :)
Cok güzel ve Cekici Birisiniz ,
Oyunculuğa Adım atmanızdaki Etken Neydi?
hoşgeldiniz
Ünlü olmayan biri ile evlenir miydiniz?
Evet cevabı 4 gözle bekliyoruz hadi bakalım )=
O halde savaşa hazır ol :))
Görüşürüz eda hanım soracak cok güzel sorularım var benım
Girdap filminde çok iyi oyunculuk çıkardınız. hiç dedinizmi bir filmle karşılaşıpta bu rolde ben olmalıydım diye?
Öncelikle hoş geldiniz şu anda oynadığınız kertenkele dizisinde kendinizi mutlu hissediyor musunuz?
Evet, oynadığım karakter çok eğlenceli, keyifli. Kertenkele dizisinde oynadığım karakteri İsveç çakısı olarak nitelendiriyorum. Çok alternatifli..
Cevap için tşkler peki dizi de komiser yardımcısı ile evlenecek misiniz? :) Çok seviyorum o müthiş ikiliyi :)
Merhaba güzel bayan astroloji ile aranız nasıl? Bu muhteşem fizik için çalıştığınız bir diyetisyen var mı güzel kız?
Kertenkele den takip ediyoruz sizi. :) zehra karakteri siz olmalıydınız bence. Bence ziya hpca içten içten sizi seviyor :D
Kertenkeleden önce Timur Acarla tanışıyo mudunuz yoksa dizi setinde mi birbirinize karşı bişeyler oldu nasıl gelişti anlatırmısınız? :)
Hosgeldin... Yemek yapmayimi daha cok seversin yemek yemeyimi ☺?
Yemek yapmayı da yemeyi de çok severim. Bu konuda mütevazi olamayacağım, iyi yemek yaparım ve iyi de yerim :)
Ne deyim afiyet olsun o halde ☺☺☺
Halk tarafından tanınmak ve üstün hayat yaşamak nasıl bir duygu?
Üstün hayat diye görmüyorum, aynı hayatı yaşıyoruz aslında. Ama sizlerin takdiri ile ekranda olduğumuz için daha önde görünsek de, ben yine de üstün hayat yaşadığımıza inanmıyorum.
Sadece şartlar ve imkanlarımız farklı.
Yaptiginiz isten memnunmusunuz dunyaya Yeniden gelseniz yine ayni isi yaparmisiniz. Takintilimisiniz kafaniza taktiginiz birvarmi is konusunda
Öncelikle hoşgeldiniz Eda hanım,
Sorum şu ünlü olmak hayatınızda neleri olumsuz etkiledi?
Ünlü olmanın faydasının yanısıra eksileride varmı?
2004 cennet mahallesi dizinden sonra bugun ki kertenkele dizisindeki güne kadar neler değişti?
Eda olarak birşey değişmedi, hala aynı Eda'yım. Cennet Mahallesinde konuk oyuncuydum, çok toydum, çok acemiydim ve o dönem yeni yeni eğitimlerim devam ediyordu. Şu ana gelene kadar kariyer anlamında merdiven çıka çıka çok yol katettim.
Teşekkür Ederim inşallah Bir Türkan Şoray gibi Sizleride Görürüz.
Öncelikle koyu bir hayranınız olduğumu belirtmek isterim :) Benim bir sorum yok ama çok beğendiğim bir oyuncusunuz :) Başarılarınız devamını dilerim :)
Not: Kertenkele hiç bitmesin : )
Merhaba eda hanim hosgeldiniz. Oncelikle size aski memnu daki rolunuz cok yakismisti cok begenmstik. Acba tekrar bu tur projelerde yer almayi dusnuyormusunuz? Bekliyoruz
edacım merhaba
çok güzelsin
yakında nişanlaniyorum
onun için sorum şu: nişanlanmak veya gelin olmak nasıl bir duygu bunu anlatırmısın
lütfen soruma cevap ver
Konusu nasıl olan hoşunuza giden şöyle bir film olsa da başrolde ben olsam dediginiz filim hangisi olur?
Önemli olan senaryobence. Hikaye iyi olduktan sonra, ana oyuncular önemli. Oyunculukta farklı gömlekler giymek çok keyifli, dolayısıyla farklı karakterler oynayabileceğim her türlü işi isterdim.
Hangi takimlisiniz acaba? Sacma soru biliyorum ama sizin hayraninizim :)
KızlarSoruyor sizin için ne anlam ifade ediyor? Eksileri neler?
Merhaba,
Benim sorum :
En cok hangi oyuncu ile ayni filmde, dizide oynamak istersiniz?
Diyelim ki biri sana " Ruhunda en az senin kadar cirkin " dedi.
Ona ne derdin?
Hosgeldiniz Cilt bakımında nelere dikkat ediyorsunuz?
Sence Ünlüler neden unlu ile çıkıyor?
Bunu yapmalarindaki amaç ne?