Önceki filmlerinden esinlenmiş o kadar açık ki sadece komik olmak için sağa sola sataşıyor ona vuruyor bunu yitiyor sürekli aptalca komik olmayan anlamsız davranışlar yapıyor. Üstelik aile içinde izlenecek bir film değil. Mesela üstündeki 3169 numaralı Kara Ambar Kamyoncular Derneği kart numarasını insanlar anlasın diye özellikle vurguluyor. Sırf filmi doldurabilmek için gereksiz münakaşalara giriyor mide bulandırıcı bir milliyetçilik yapıyor. Yarısına kadar dayanamadım kapattım.
Evet 5 para etmez bir film
Hayır Cumali Ceber filmine bile güldü bu millet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Recep İvedik 5 son filmi saçma değil mi yarısına kadar izleyemedim?
Bu film zaten bu tarz bir film. 4 filmde de aynı olay vardı. Yani 5. de böyle olacak zaten. Bu soruya cevabı internetten bununla ilgili bir yazı ile vermek istiyorum. İzleyici der ki, bu kadar küfürlü olduğunu bilseydim, izlemezdim. Cevap olarak da, sanki diğer filmlerinde ilahi okuyor bu adam denilmiş. Yani sizinki de biraz buna benzemiş. Bütün filmlerde zaten aynı olay oluyor. O filme giderken ne beklediniz ki?
En İyi Cevaplar