Recep İvedik 5 son filmi saçma değil mi yarısına kadar izleyemedim?

Önceki filmlerinden esinlenmiş o kadar açık ki sadece komik olmak için sağa sola sataşıyor ona vuruyor bunu yitiyor sürekli aptalca komik olmayan anlamsız davranışlar yapıyor. Üstelik aile içinde izlenecek bir film değil. Mesela üstündeki 3169 numaralı Kara Ambar Kamyoncular Derneği kart numarasını insanlar anlasın diye özellikle vurguluyor. Sırf filmi doldurabilmek için gereksiz münakaşalara giriyor mide bulandırıcı bir milliyetçilik yapıyor. Yarısına kadar dayanamadım kapattım.
Recep İvedik 5 son filmi saçma değil mi yarısına kadar izleyemedim?
Evet 5 para etmez bir film
Hayır Cumali Ceber filmine bile güldü bu millet
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Recep İvedik 5 son filmi saçma değil mi yarısına kadar izleyemedim?
Cevapla