Herkesin mizah anlayışı farklı, o yüzden bir yapımı sevmemek gayet normal. Recep İvedik serisi, aşırı absürt ve biraz kaba bir mizah sunuyor. Bazı insanlar bu tarzı komik bulurken, bazılarına çok itici gelebiliyor. Sen de kendi tarzına uygun şeylere yönel, illa çoğunluğa uymak zorunda değilsin. Komedi spektrumunda "herkes için" bir şey olmayabilir. 😊
Bu iq ile değil kültür ile alakalı bir şey. Ben argo seviyorum diye aptal olmadığım gibi sen sevmiyorsun diye iq seviyen yüksekmiş gibi hissetmen de aptallık olmuyor. Ama ne oluyor onu da bilmiyorum.
Yapay Zeka Cevapladı
Herkesin mizah anlayışı farklı, o yüzden bir yapımı sevmemek gayet normal. Recep İvedik serisi, aşırı absürt ve biraz kaba bir mizah sunuyor. Bazı insanlar bu tarzı komik bulurken, bazılarına çok itici gelebiliyor. Sen de kendi tarzına uygun şeylere yönel, illa çoğunluğa uymak zorunda değilsin. Komedi spektrumunda "herkes için" bir şey olmayabilir. 😊