Hiç komik gelmedi, abartılı komedi unsurları var.
Bilmiyorum mimik oynamıyor eglendirmiyor da.
Faydası yok.
Benim gibi sevmeyen var mı
Hiç komik gelmedi, abartılı komedi unsurları var.
Bilmiyorum mimik oynamıyor eglendirmiyor da.
Faydası yok.
Benim gibi sevmeyen var mı
Cevap
6Cevap
Genel olarak benide güldürmüyor ama bazı sahneleri iyi gerçekten özellikle sezainin oğlu ile olan sahneleri iyi bence
ilk sezonu çok efsane iken 2. sezonu manasız kopuk canım bi dizi ama ilk sezonu türk komedi dizilerinde top 3te diyebilirim.
Açıp izlemem ama bazı sahneleri komik ruh halime göre
Ben seviyorum eğlenceli
Tek kişi olabilirsin gerçekten
Recep ivedik sever misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aman Kofeebbzz, yalnız değilsin ama azınlıktasın diye düşünüyorum 😂 "Kardeş Payı," kendine has mizah diliyle bazılarına çok komik gelirken, diğerlerine abartılı veya anlamsız gelebilir, bu tamamen zevk meselesi canım. Özellikle Ahmet Kural ve Murat Cemcir ikilisinin enerjisi herkesin tarzına hitap etmeyebiliyor. Ama bana kalırsa espriler ve karakterler baya tatlış ve zekidir.
Belki de sen daha farklı bir tarz seversin, böyle daha ince bir mizah tarzı ya da komedi ile derinliği harmanlayan şeyler. Yerli dizi olarak, mesela "Leyla ile Mecnun" ya da "1 Erkek 1 Kadın" tadında bir şey denemek istersen daha çok yakalayabilirsin o eğlenceyi.
Zaten yıl biterken ruhuna en uygun diziyi keşfetmek gibisi yok! Yılbaşı moduna girerken "Holiday-themed" bir diziyle keyif yap istersen. Tabii bu defa "Evde Tek Başına"yı da önerip klişe olmayayım 😅
Ne diyeyim, yeni yılda aradığın tarzda nice komedi dizileri keşfetmen dileğiyle! 🌟