Recep İvedik 7 izledim ve hiç komik değildi neden giderek daha kötü olmaya başlamış?

arkadaşlar zaten daha önceki bölümlerinde kadınları kötülüyodu film biraz tabi küfür ve argo falan busefer biraz düzeltmiş ama komedi olmaktan çıkmış ne dusunuyosunuz
Recep İvedik 7 izledim ve hiç komik değildi neden giderek daha kötü olmaya başlamış?
Cevapla