Arkadaşlar acemice yazmış oldupum şiir hakkında yorum yaparmısınız?

hertürlü yoruma açığım hakaret etmeyin yeterki zaten acemice oldugunu başlıkta belirttim :)

Karanlik, cok karanlik gunduzlerim

Cigerlerimi yakiyor aldigim her bir nefesim

Icimde gumbur gumbur bir yalnizlik

Yasamaya useniyorum...



Renkler ilk defa bu kadar gri

Hic olmadigi kadar mutlu insanlarin her biri

Gozlerimde damlamayan tek bir goz yasim

Susmaya useniyorum...



Masumca kanayan bir göz yaşı gibi

Ne suçlu kabul eder ne de kanayan kibri

Nerede görsem bilirim bu renk kahperengi

Utanmaya üşeniyorum…



Kalem titrer her bir satırda yazarken gerçekleri

Ürpertici mi desem? aslında daha feci.

Kime anlatıyorum ki ben bu elem derdi.

Korkmaya üşeniyorum…
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar şiiri seslendirdim sizlerin yorumunu bekliyorum :)
https://youtu.be/wQQobYJeTyk
Arkadaşlar acemice yazmış oldupum şiir hakkında yorum yaparmısınız?
Cevapla