“silinmeyen izler” adını koyduğum şiir için düşünceniz nedir?

Kendimle çelişiyor kelimelerim.
Hüzünlü bir tablonun gözlerinden akan yaş gibi.
Nesne kadar hissiz, anlatılamayan kadar ağlamaklı.

Bir ressamın fırçasından dökülen boya gibi kanamaklı.
Her şeyi bir tabloya sığdırabilir miydik?
Çizebilir miydik?
Tamamlanan resmin üzerini yeniden şekillendirebilir miydik kanayan boyalarla?

Yine de bırakmıyor elinden tuvali ressam.
Belki bir gün kanayan renklerin arasından susacak acının sesi.
Ama yine de içimde şunun umutsuzluğu;
Ne yapsam, ne etsem.
Her iz, her leke,
Yine bana benziyor.
Beyazlar kirlenmiş, siyahlar daha da koyu.
Arada kalan grilerde boğuluyorum...
“silinmeyen izler” adını koyduğum şiir için düşünceniz nedir?
Cevapla