Arkadaşlar şiir yazdım okuyup yorum yapar mısınız?

Az önce çoktan büyümüş olduğum aklıma geldi anlık bişeyler yazdım

şiir

-

Bazen cocukluğunu geride bırakman gerekir

Sıcak sokaklarda anason kokusuyla ıslanmıştır o cocukluk

Bir daha hiç dönüp bakmamak üzere dönüp bakar sana

Gözlerinde rutubetli bir ev karanlığı

Bazen çucukluğundan kaçman gerekir vedalaşmak için

Arkadaşlar şiir yazdım okuyup yorum yapar mısınız?
Cevapla