Bir post gördüm yazıyı aşağıya atacağım sizce de doğru mu?

"Şunu asla unutmayın;
Erkekler düşünmek için ayrılır.
Kadınlar düşündükten sonra ayrılır.
Bu yüzden giden erkek her zaman geri döner.
Giden kadın ise arkasına bile bakmaz"

Bir kadın olarak evet, kadın kısmı bence doğru çünkü kadınlar pişman olacakları bir karar vermez, önce iyice düşünür, sonra o kararı verir. Peki sizce de doğru mu bu?
Bir post gördüm yazıyı aşağıya atacağım sizce de doğru mu?
Cevapla