Okuduğum romanlardan çok mu etkileniyorum bilmiyorum ama hep Viktorya İngiltere’si, Çarlık Rusya’sı veya Devrim Fransa’sında yaşamak istiyorum. O zamanlarda yaşamak isteyen bir ben miyim? Aristokrasi, balolar, valsler, soyluluk ve unvanlar, şatolar ve saraylar tabii bunun bir de sefalet tarafında olmak da var ama o bile bana çok çekici geliyor… Çehov, Dostoyevski, Tolstoy veya Dickens, Stevenson, Brontë Kızkardeşler ya da Hugo, Verne, Balzac gibi yazarların betimlediği romanların geçtiği yerlerde bulunmak, o havayı solumak mis olurdu belki de? Çok mu hayalperestim? Siz bu çağdan memnun musunuz? Zamanda yolculuk mümkün olsaydı hangi zamana ya da yüzyıla dönmek isterdiniz?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer