Bu çağa ayak uyduramayan, uydurmakta istemeyen herkes ait olduğu yeri kendi yarattı. Kimi beş yüzyıl önceye bıraktı ruhunu, kimi gözlerini kapattığı zaman açılan dünyaya bağımlıydı artık.
Yaşadığım hiç bir yere ait hissetmiyorum.. Bu yüzden arada kaçmam şehirlerden.. İzmir.. Eskişehir.. Antalya.. İstanbul. Gene İzmir.. Arada kısa denizli.. Tekrar İzmir.. Şimdi başka biyer :) aslında ait olduğum yeri buldum çağ devir hiç önemli değil gideceğim yerde.. İnsanların olduğu yerde devrin pek önemi yok. Hayatı guzellestirinde berbat edende insanoğlu.. O sebepten yaşadığımız çağın bir önemi yok.. Kısa anlatın toplamini yaşıyoruz.. Önemli olan an.. o anlara anlam katmak güzellestiemek.. Güzelleşmek... ( içkiyi bırakmasaydım tam son yudumu alıp masaya vurmalik an oldu mesela) :))