
Herkesin birbiriyle çıkar ilişkisi yaşadığı, ruhlardan çok bedenlerin sevildiği bu çağdan tiksiniyorum..

Herkesin birbiriyle çıkar ilişkisi yaşadığı, ruhlardan çok bedenlerin sevildiği bu çağdan tiksiniyorum..
eskiden böyle düşündüğüm olurdu ama böyle düşünmek şu andan bakınca gerçekten çocukluk.
her çağın kendine göre zorlukları, iyi yanları var. şu an basit birinin bile geçmişteki krallar kadar rahat yaşama imkânı var. tabii birebir değil ama öyle. inkâr edilmesi ahmaklıktır. siparişlerimizle yemekler yine ayağımıza geliyor, yollar için günler harcamıyoruz, krallardan çok ve daha sağlıklı yaşıyoruz... tabii sadece böyle düşünmek de saflık olacaktır. çünkü bir kral, o yaşadığı dönemin zirvesidir. şu anki en zengin adamdan bile güçlüdür, çünkü siyasi güce sahiptir.
yani neyse, saflık ve çocukluk edip "ay yaşadığım dönemden nefret ettim, etimle kemiğimle" moduna girmek ahmaklıktır. herkes de aynı imkân var, önemli olan bunu değerlendirmek.
olaylar değil, olaylara bakış açımızdır önemli olan.
Z kuşağı beni çok aşağılamasa uyum sağlamaya çabalıyorum da yaşıma uygun davranınca antika yaşımdan genç davranınca özenti yaşımdan büyük davranınca dinozor diyorlar bana... 😊 Keratacıklar... 😊
kesinlikle bu çağa ait hissetmiyorum herkes fazla laubali geliyor
Cevap
19Cevap
Hayır maalesef kendimi bu çağa hatta bu evrene ait hissetmiyorum hiç bir şekilde
Hayır ya midem bulanıyor. Kimsyle tanışmak bağ kurmak arkadaş olmak istemiyorum. Anne olmak istemiyorum eş olmak istemiyorum 😢
Hiç değilim bundan eminim. Ben bu devre alt değilim...
sıkıldığım çokça zaman oldu
ben bu zamana ait değilim ama bu zamanda yaşıyorum
yapacak pek bir şeyim yok..
90 larda kalmaliydim.
Bu kadar boşuna yaşadığımı düşünüyorum.
Her çağ öyle sadece yaşadığım coğrafyadan tiksindim bencillik cahillik ve adaletsiz coğrafya
Hayır ben bu çağa ait değilim ayak uyduramıyorum da...
Hayır Bu Çağ Bana Göre Ters Herkes kendine Bir fetva çıkarmiş yaşayıp Gidiyor
Bu çağa ve geleceğe aidim bence.
Hayır hissetmiyorum ben eski çağlarda yaşamam gerekti mesela Kanuni döneminde
Ben bu dünyanın devr-i devranını, izzet-i nefsini s2yim
Hayır, z kuşağından nefret ediyorum
Ben 2014 de kaldım sanırım
Biraz erken gelmişiz dünyaya
Hayır , bu çağ bana ağır geliyor
Sanki orta çağı biliyormuş gibi
Şeyhim kainata alışamadım
Ben de ayni dusuncedeyim
Yok ya farklıyım yeni nesilden.
Taşı taşa sürtüp ateş yaksaydım keşke..
Hayır kalbim de bu cağa ait değil kesinlikle
Tam olarak değil
Çağda sıkıntı yok da cografya pohtan
orta çağda yaşamayı tercih ederdim.
Ayit hissetmiyorum
Hayır ya maalesef
hiç hissetmiyorum
Hissetmiyorum
Evwt
Evet
Hissetmiyorum.
Evet
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?