Tsundoku Sendromu yani okuma niyetiyle alıp Kitap Biriktirme hastalığı konusunda bilginiz var mı? Sizce bende ondan var mı?

Arkadaşlar dayanamadım ve elimde birkaç kitap olmasına rağmen ucuz diye kitap fuarına gittim ve tam 5 tane fantastik kitap aldım :D Şu anda toplam 13 tane okunmamış kitabım var. İlk kez bu kadar oldu. Sizce bu büyütülecek bir durum mu? Yani bende Tsundoku belirtisi var mıdır sizce?

Tsundoku Sendromu yani okuma niyetiyle alıp Kitap Biriktirme hastalığı konusunda bilginiz var mı? Sizce bende ondan var mı?
Cevapla