Ben elimde baya kaynak kitabım kaldı. (Bunların bazılarının yarısı falan dolu) Bunları bir internet sitesine koydum ama kitapların yarısı dolu olduğu için sanırım alıcısı pek çıkmadı. Buna rağmen almak isteyen veya alabilecek tanıdığı var mı? Uygun paraya bırakacağım da…
Güncellemeler
+1 yıl
*”Alabilecek tanıdığı olan var mı?” olacaktı…
Yks’ye hazırlanıp kitap alacak durumu olmayan/ veya durumu olmayan tanıdığı olan var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Umarım birilerinin işine yarar. İki yönlü fayda olur
Valla inşallah ya çok istiyorum bende faydam dokunsun öğrencilere…☺️
Dolap uygulamasında çoğunu sattım ben de 2. el kitap arayanlar bana ulaşabilir (yks ile ilgili)
Ay ne güzel benim baya kaldı 🥺
Dolaba koy dolaba bir de şey oluyor telegram grupları bunların karşılıklı beğeni yapıyorlar vs. çabuk satarsın
Ay koydum 13-14 satışta yaptım ama çoğu kaldı işte ve nasıl elimden çıkacak hiçbir fikrim yok…🥺
Çöpe at son çare jdjdr
Yok kız olmaz öyle
aferin abicim bunlarla gelin
Geldim ama tersledi biri az önce…
s et
Kimse kullanılmış kitap almaz
Yarısı falan boş hepsi değil ki…
Olsun sen olsan alır mıydın kullanılmış kitap
Yine dene şansını ama alacağını sanmıyorum kimsenin
Yani mecbursam evet
Dene ama dediğim gibi alacaklarını sanmam
Bak biri çıktı aşağıda…
Bir konuş bakalım
Uygunsa alabilirim kardeşim EA öğrencisi
Valla çoğunu temiz kullandım Matematik, tüm dersler kitabı falan çoğu kısımları boş bi de…
Fotoğrafları var mı ve ne kadara bırakırsın Sana yazamadım olmazsa sen mesaj at takip ettim