Türkler cidden soruyorum siz eskisi gibi güçlü değil refah yaşama peşinde misiniz?

ne bilim be abi eski türkler savaşçıydı (mecazi değil) sahiden savaşçıydı

baya baya sürekli toprak alan kabileler halinde yaşayan savaşçılardı

Dağ da bayırda her yerde kurarlardı

hiç öyle gotu rahat bi ırk olmadı yani

şimdi ki türklerde geçmişiyle zerre alakası yok anasını satim

bildiğin kalelerde yaşayan bizanslılar gibiler gotu hep rahatlık istiyor

zerre umursamıyo kim kimi kesmiş kim kimi doğramış

arada bi "Türküz ulan biz" diye gazdan ötesi yok yani

eski türkler baya baya çocuk yaşta başlıyomuş savaşmaya, o çin Seddi falan hep Türk saldırılarından korunmak için yapıldı, şimdikilerde onunla övünüyo la olm senin alakan mı kaldı eski Türklerden

yetişme tarzında şeklinde şemalinde bizanslıdan farkı mı kaldı

inancın bile artık kalmadı ateistin teki oldun çıktın

Türkler cidden soruyorum siz eskisi gibi güçlü değil refah yaşama peşinde misiniz?
Cevapla