Cidden merak ediyorum nasil yaşadıklarını. Özellikle Almanya daki gurbetçilerimiz. Bir sürü akrabam var Almanya da. Yengem Türkiye ye geldiğinde herşeyini buradan alıp götürüyor orada çok pahalıymış. Çoğu zaman şkayet eder ekonomik durumlarından. Ama 6 dairelik bir apartmanı satın almış amcam kredilerini çocuklariyla birlikte ödüyorlar. Her çocugunu bir dairede oturtmus. Bir kuzenimde triblex ev almıs orada bahçeli falan. Ama hep acıtasyon yapıyorlar. Ogullarina bir duğun yapti dillere destan. Her gelişlerinde deniz kum güneş pahali mekanlar Turistik geziler falan. Öbür amcama sorsan Almanya da 2 zeytinin hesabıni yapıp tüm yıl calışıp biriktirdiklerini 3 ayda Türkiye de yiyorlar. Şimdi bunlar hem Türkiye yi kötülüyor hemde Almanya yı. Hem vatan hainliği yapıyorlar hemde yedikleri kaba pisliyorlar. Bu arada Türkiye de tonla mal varlıklari var. Genelleme yapmadim dikkatinizi cekerim sadece örnek verdim. Diger gurbetçiler ne durumda merak icerisindeyim.
Bu arada burada iş begenmezler Almanya da kimisi fabrikalarda sürünüyor kimiside tuvalet yıkıyor.(akrabalar icin dedim)
Bu arada burada iş begenmezler Almanya da kimisi fabrikalarda sürünüyor kimiside tuvalet yıkıyor.(akrabalar icin dedim)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar