Türkiye'de halk zenginleşiyor mu, fakirleşiyor mu?

Fiyatının 40 000 TL olduğu söylenen gavur malı cep telefonu, henüz çıkmadan sosyal medyada önüne gelen hakkında yorum yazdı... Demek ki merakla bekleniyormuş... Üstelik o telefonun en pahalı olduğu ülkelerden biri Türkiye.. Yeni modeli Türkiye’de piyasaya sürüldüğü "ilk gün" 200 000 adet sattı...

Eee hani halk fakirleşiyordu... ? Bu ülkede halk bedava yaşıyor bedava... TL bazında değil, Dolar bazında okkalı zamlara ihtiyaç var bu ülkede.. Bu savurganlığa son verilmeli.. İnşallah seçimlerden sonra...

Güncellemeler
+1 yıl
Türkiye'de halk zenginleşiyor mu, fakirleşiyor mu?
Cevapla