Ya gerçekten Türkiye' de doğacak nasıl bir suç işlemiş olabiliriz?
O kadar ülke varken neden Türkiye?
Neden Almanya, Kanada, İngiltere, Amerika vs değil?
Çalışma şartları kötü onlar günde 5 6 saat çalışırken bizde 10 - 12 saat
Maaşlar düşük, alım gücü düşük, çalışma saatleri fazla, şartları kötü, mobbing psikolojik şiddet fazla
Türkler neden çocuk doğuruyor ya? Çocukları isyan etmeyecek mi Türkiye’de yaşıyorsan neden beni doğurdun diye
O kadar ülke varken neden Türkiye?
Neden Almanya, Kanada, İngiltere, Amerika vs değil?
Çalışma şartları kötü onlar günde 5 6 saat çalışırken bizde 10 - 12 saat
Maaşlar düşük, alım gücü düşük, çalışma saatleri fazla, şartları kötü, mobbing psikolojik şiddet fazla
Türkler neden çocuk doğuruyor ya? Çocukları isyan etmeyecek mi Türkiye’de yaşıyorsan neden beni doğurdun diye
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer