Başka bir ülkede yaşama imkanınız olsa bile Maddi durumunuz çok iyi olsa Türkiye’de Yaşar mısınız?
Evetse neden hayırsa neden?
Evetse neden hayırsa neden?
Maddi durumum iyi. Aileden de durum iyiydi. İyi bir işim var ve Polonya çift vatandaşlığım var. Babam Varşova'lı. Maddi durum olduktan sonra yaşam her yerde kolay. Başka bir ülkeden farkı yok. Keyfim yerinde burdan gitmem.
Cevap
10Cevap
Avrupa da yaya geçidinde birini ez cinayetten hapise girersin kaşınıyorsunuz ülkenin kıymetini bilin
Tabii ki hayır dünyada refah , eğitim, ahlak , kültür hoşgörü olan başka bir yere giderim Türkiye'de bir şey yok
Türkiye durumu çok iyi olanlar için çok güzel bir ülke.
Yaşamazdım cok zengin olsaydim kesinlikle avrupada bi ulkede yasardim insanlar kendi halinde medeni kural nedir biliyorlar gorgusuzluk yok zaten zengin insanin da cevresinde elit insanlar olur
En rahat en serbest en güzel heryeri gezilecek ülke Türkiye'dir 4 mevsimi yaşarsın
Maddi durumum iyiyse türkiyede yaşarım zaten kötü olsa kaçardım
Avustralya'ya taşınırım..🙏
Yaşamazdım tabi
Hayır asla
U S A ya giderim
yaşarım
Türkiye mi
Yaşamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?