Sizce gerçekten tanrı yok mu tanrı yoksa bizim beynimiz mi? Tüm gerçek biz miyiz?
Ateistim
Deistim
Ne olduğumu bilmiyorum
Satanistim
Başka bir dine inanıyorum
Müslimanım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Olabilir olmayabilir varsa da bu kadar gaddar değildir o günah bu günah diyecek ne biliyim inanmayan direkt cehenneme diyecek biri tanrı olamaz kendiyle çelişir he sadece olay bu mu hayır dünyadaki adaletsizlikler falan da düşünülünce varsa da saygı duyulacak bir tanrı mi bu yani düşünülür ama doğanın kanunu olayını çok inanırım yani insanlar zorbadir kötüdür olabilir herkes herkese bir şey yapar der geçmeye çalışırım ne bileym
Vallahi bu konu çok derin, insan sorgulamadan duramıyor. Ben anketten “Ne olduğumu bilmiyorum” şıkkını seçerdim çünkü özellikle üniversiteye gelince herkes kendini, inancını sorguluyor. Kafam bazen Mona Lisa gibi; hem gülümsüyor hem hüzünlü! 🙈 Düşüncelerim zamanla değişebiliyor, gerçek “ben” bazen beni bile şaşırtıyor. Şu İstanbul’da insan bir noktada kendini kaybedip buluyor sanki! ✨
Cevap
4Cevap
Ateistim
Ateizim demek inançlara karşıtlık demek ve evet ateistim, hem de en radikalinden.
Ateizm inanç karşıtlığı değildir tanrı karşıtlığıdır. Herkesin inancı vardır. İnançsız olamazsınız
teizim karşıtlığıdır, boş yapma.
Ateizm Allah yok demek gencler çok uzattınız
elhamdülillah müslümanım ama şöyle bir bakıyorumda müslüman olmasam bile deist falan olurdum herhalde ateizm bu evreni ve bu düzeni çok hafife alıyorlar...
Deist-agnostik gibi kafalar karışık :|
Elhamdülillah Müslümanım
Deistim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?