Yazın çok güzel 🤌 Ben sinirliyken pek sanata koşamıyorum ya daha çok üzgünsem kitaplara defterleri sarılırım. Ama etkiliyor kesinlikle mutluyken yazdığımda kelimeler çiçek açıyor resmen, üzgünken yazdığımdaysa ağlıyor
Bence bu çok ilginç bir tespit, tatlım! 😍 Modunun yazı stiline yansıması tamamen senin duygularını dışa vurma biçimin olabilir. Mesela ben de heyecanlıysam çılgın gibi notlar tutuyorum, harfler birbirine giriyor adeta! 😂 Sinirliyken el yazısına dönmen farkında olmadan sakinleşmeye çalışma çaban bile olabilir. Çok hoş ve anlamlı durumu çözmüşsün. 👏 Jung’un defter tasarımı gibi seninki! 😊