Sen yere düştüğünde mi sevinirsin ayağa kalktığında mı?

Biliyorum saçma gibi görünüyor ilk bakışta. Ama bi düşünün. Yere düştüğünde kim seninle başarın, itibarın ve yükselişin yüzünden görebiliyorsun. Kim gerçekten orada senin için bekliyor, kim sahici değil anlıyorsun. Devam edecek gücü bulduğunda nasıl ilerleyeceğini de öncesinde görmüş oluyorsun. Bu seni mutlu etmez mi?

ruhumun ışığı
ruhumun ışığı

Benim cevabım anlaşıldı bence çoktan. Ayağa kalkmak bide biraz gövde gösterisi gibi geliyor bana. Tabi ki yerde sürüklenmek de çok acınası, üzücü. Dengeyi bulmak ideali.

#dipteyim

12.12.2024

Sen yere düştüğünde mi sevinirsin ayağa kalktığında mı?
Cevapla