Kaldırırım bir yere oturtur kendine gelene kadar başında beklerim, kaldırıp yolumada devam etmem başı dönmüştür kan şekeri düşmüştür bu tarz durumlarda tıbbi müdahale olana kadar başında beklemek tercihim.
Gulen kişi aynı zamanda yardım ededebilir. Maalesef bu durumda gülmeye eğilimim var, yalnız bu umursamıyorum anlamına gelmiyor. Yardımcı olurum kesinlikle. 🙂
Aynı şey benim de başıma gelebileceği için gülmezdim ve hemen düşen kişiye hemen yardım eli uzatırım. Sonrasında ise "nasılsınız iyi misiniz?" diye sorardım.
Kaldırırım tabi ki. yere düşene ya da düşlene gülmem sadece yardım ederim direk. ciddiye alırım bu konuyu. ama normalde video izlerken gülerim internette.