Düştüğünde kolay kalkmak için birilerinin el uzamasını bekler misin yoksa bütün çabanla kendin mi kalkarsın?

Düştüğünde kolay kalkmak için birilerinin el uzamasını bekler misin yoksa bütün çabanla kendin mi kalkarsın?
Düştüğünde kolay kalkmak için birilerinin el uzamasını bekler misin yoksa bütün çabanla kendin mi kalkarsın?
Cevapla