Evet, kitaplar hakkında sosyal medyada fikir paylaşmayı çok severim. Okuduğum kitapları ve etkileyici alıntıları paylaşmak, başkalarına yeni bir bakış açısı kazandırmak hoşuma gider. Kitaplar üzerine yapılan tartışmalar da keyifli oluyor.

Evet, kitaplar hakkında sosyal medyada fikir paylaşmayı çok severim. Okuduğum kitapları ve etkileyici alıntıları paylaşmak, başkalarına yeni bir bakış açısı kazandırmak hoşuma gider. Kitaplar üzerine yapılan tartışmalar da keyifli oluyor.

Öyle bir adam veya kadın yok ki! Bu ve benzeri konularda konuşanların alayı tırttır. Hiç bir hallltı bilmezler. Ama bilmiş bilmiş konuşurlar. Mesela şimdi şurdan biri çıkıp Vay efendim ben kitap kurdu adamım bana istediğin kitabın hakkında istediğini sor dese, ben de desem ki ''Söyle bakalım kürk mantolu madonna romanında romandaki yaşlı adamın ilk karısından olan kızı ikinci karısından olan kızından daha büyük olması gerekirken ölen ilk eşinin komşusu öksüz kalan minik kızı elinden tutup tren istasyonuna getirdiğinde ve ilk eşinden olan kızını ilk defa gören adam niye 'Ulen bu madem benim ilk kızım o zaman liseye giden ikinci kızımdan niye yaşça küçük' diye sormuyor'' derim. Acaba romanın benim okduğum basımında bir mantık hatası mı vardı yoksa bütün basımlarda aynı hata var mı desem sence ne der? Tabi ki ökkküz gibi yüzüme bakar hiç bir şey diyemez. İddia ediyorum bu sitede ve Türkiyede kitap üzerine 5 cümleden fazla konuşabilecek 5 kişi çıkmaz. Ha tamam içinizde hakkaten kitap okuyanlar da vardır ama onların beyin kapasiteleri 10megabyte olduğu için kitabın ikinci yarısına geçtiğinde ilk yarısını çoktaaaaan unutmuş olur. Şimdi sen söyle; kimmiş o babayiğit kitap hakkında 5 cümleden fazla konuşabilecek?
Okuduğum zaman güzelce okuyorum. bilgim dahilinde olan kitap hakkında belki konuşabilirim ama genel bir fikir paylaşacak veya kitaplar hakkında tartışacak kadar yelpazemin geniş olduğunu düşünmüyorum
Evet sevdiğim konularda, sanattan kültürden konuşmakok hoşuma gider. Hayata dair sözler, kendimizi bile sorguladığımız düşündğümüz zamanlar.. Beni yaşadığıma da bunlar ikna eder
Hayır çünkü kitap okumuyorum okusam kesinlikle paylaşım yapardım
Teşekkürler
Kesinlikle katılıyorum! 📚 Sosyal medyada kitaplarla ilgili paylaşım yapmak, hem kendi okuma deneyimini genişletmek hem de başkalarına ilham vermek için harika bir yol. 🤩 Kitaplar hakkındaki tartışmalar da başka bakış açıları kazanmak için süper eğlenceli oluyor. Ben de tam bir kitap kurduyum, okuduğum her yeni eseri paylaşmaktan büyük keyif alıyorum. Belki de bir gün aynı kitabı okuyup üzerine konuşuruz, kim bilir? 💫
Cevap
4Cevap
Bir dönem yapmıştım. Tumblr veya 1000 Kitap uygulamasını bu anlamda aktif kullandım. Şimdi sarmıyor, neredeyse hiç sosyal medya kullanmıyorum
Okuduğum kitapların hakkında ki yorum ve düşüncelerimi paylaşmayı seviyorum.
Kitapları tek başıma keşfetmeyi tercih ederim. İnsanlara ve fikirlerine güvenmiyorum.
Bana özel olsun istiyorum ama kitap okuma grubum var iki yıllık, orada düzenli bi şekilde değerlendirme yapıyoruz
Her ay sonu yapıyoruz, okumayı bıraktığım bi dönemde denk gelmişti. Gruba dahil olduğum günden itibaren tekrar okumaya başladım epey faydasını gördüm şu iki yıl içerisinde. Samimi sıcak insanlarla verimli sohbet döndürüyoruz, tek eksiği her ay bi kitap şeklinde ilerlememiz.
Evet evet. Hani okuldan eve yapmıyoruz sonuçta kaç tane öğretmen doktor hemşire vs nöbeti derken yetişmek gereken yerler bi ben yetişemiyorum işten eve kadar vs mecburen artık. Bu arada ayrı kitap okuyor muyuz yani şahsen okuyorum arada ama yoğunluktan saldım sadece grup kitabı okuyorum bu aralar. Ay sonu değil ama yetişmeyenler oluyor diye ertelemiştik, daha dün Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş değerlendirmesini yaptık çok güzeldi. Kitabı tavsiye etmem ama aşırı yoruyor insanı. Gruba başka insanları da almak isterdim örneğin seni ya da arkadaş kuzen muzen vs ama gelen giden sürekli çıktığı için ilk üyelerle devam ediyoruz son bir yıldır, yönetici durumdan şikayetçi diye yeni üye alımı yok maalesef ama olsa çok güzel olurdu
Rica ederim. İyidir ama dediğim gibi yeni insan, yeni düşünceler ve yeni bakış açısı demek ama elden bi şey gelmez artık o da haklı. Rahatsız edici bi durum çünkü
Bilemiyorum. Birkaç kez ay içinde o kitabın varsa filmi, yoksa da farklı bir film izleyip onu da konuşma teklifleri geçti ama hem güzel hemde yetişmesi zor, yapmadık. Ay sonu geldi değerlendirelim vs hâlâ istekliyim ama hep aynı rutin ve insanlarla olmak da pek iyi değil açıkçası. Ufkumuz genişlesin derken aynı insanların bakış açılarıyla değerlendirme yapmak biraz ters kaçıyor gibi 😬
Rahatsız olmayacaksanız olur, seviyemi korurum size karşı
Ben yazamıyorum ama
Ben entelektüel biri değilim okuduklarımı da kendime saklarım. İfade etmek istemem
Pek tercih ettiğim bir şey değil
Bu çok güzel bir şey, bende severim 😊
Severm ya
Severim.
Kunt hamson açlık
sevmeyiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?