Ben paylaşırım. Okuduğum bir kitabı da bir daha kolay kolay okumam. Okuduktan sonra rafta tozlanacağına birleri daha okusun daha iyi. Ayrıca şu kitaplara gereksiz kutsiyet değeri yükleme olaylarına da ayar oluyorum. Kitap işte içinde yaprakları olan üstünde yazılar yazan okunabilen bir şey bitti gitti. Yok kitaplarım en değerlimdir, aman kimseyle paylaşmam, vay efendim onlar benim tek dostum sırdaşım arkadaşım falan filan hep zırva.
Ben paylaşmayı tercih ederim bir kitabı ne kadar çok kişi okursa o kadar insan bilgi sahibi olur ama kötü bakan biriyse veya benim için çok özel bir kitapsa ve daha önce kitap almamış biriyse vermem