Oyumu kitaptan yana kullanıyorum insanlar hâyâl kırıklığı.
"İlacı olmayan bir hastalıktır hasret, içtiğin çayda, söylediğin türküde bile aklına gelir.. "

Oyumu kitaptan yana kullanıyorum insanlar hâyâl kırıklığı.
"İlacı olmayan bir hastalıktır hasret, içtiğin çayda, söylediğin türküde bile aklına gelir.. "

Yeni bir insanla tanıştığında ne çıkacağıni sana neler katıp, neleri götüreceğini bilemeyiz. Oysa ki kitaplar bize daha çok dost ve bilge kişi gibi yaklaşır, zarar vermez endişe duymamız gerekmez, bu nedenle kitap diyorum.
Her ikisi de bambaşka açılar, pencereler gösterebilir kesinlikle. Kitap öncelikle kendi içimizdekileri daha net görmemize yardımcı oluyor bana göre, yeni bir insan ise odağımızı kendimizden çeker çoğunlukla. Ama her ikisi de hikaye ilerlerken çokça katkıda bulunur.
İnsandan kitaba nasıl bağladın anlamadım. Marvel da bile böyle geçiş yok 🤭
Kitaplarin içinde de karakterler var ya hani
Hayal ürünü olan karakterler mi?
Evett.. bazilarini o kadar çok seviyorum kitap bitice karakterleri özlüyorum
Yani bende de var o okuduğum ve bitirdiğim romanda ama yeni insan tanımakla hayal ürünü olan karakterleri ayırt etmen daha doğru olur 🙂🙏
Aslında soru derin bir soruyd
Elbette yeni insanlari kitaplarla kıyas yapmak doğru olmaz
Neyse ya benim ki de oylesine bir soru olsun
Bende öylesine takıldım sana ne tür kitap okuyorsun merak ettim
İkisi de katmadı şimdiye kadar
Cevap
33Cevap
Yeni bir kitap her zaman kişiye bir şeyler katar ama insanlar için aynı şeyi söyleyemiyorum.
en iyisini yapıyorsunn.. Zeze'den alıntı yapayım
-Ne diyorsun sen , küçük, babanımı öldüreceksin..
-Evet yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek : Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil. Hayır onu yüreğimde öldüreceğim , onu artık hiç sevmeyerek.. Ve bir gün büsbütün ölecek.
Bir insanı sevmeyi bıraktığında içinde ölmeye başlar..
Çok kötü bir insani bu denli üzmek, bu denli derin düşüncelere itmek..
Onu alamadim bi elimdeki bitsin aklimda o var
İnsan tabiki cansız varlıklarla kıyas yapmak neyin kafası Allah aşkına tabi doğru insan olmalı içi bomboş oksijen israfı insanlar denk geliyor bazen o zaman dediğin doğru kitap daha iyi bir seçim olabilir ama her zaman insan bence
Elimde tabela açıp iyi insanlar beni bulsun yazip bekleyemiyecegim.. başi boş sacma sapan insanlara denk geldikçe kitaplar seçmem neden saçma olsun.. her zaman insan evet ama ehline denk gelmeyen ziyan oluyor
Anladim sizi.. baştaki cümleye yazdim
Benim tercihim tabiki ilk kitap olsada her yeni insan tanımak daha derin ruh analizi yapmayı sağlıyor. Kitaplarda daha okuduğumuz dahilinde bilgi sahibi oluyoruz. Ama yeni insan ve yeni yerler keşfetmek daha çok yönlü bakmamızı sağlar diye düşüncem:)
Çevremde yeni tanıştığım insanlara bakıyorum da tanımasam da gayet olurlarmış eksikliklerini özel hayatımda hissetmezdim. Kitap okumak onlarla kıyaslanamayacak kadar kıymetli
🌸🌼
İkisininde yeri ayrı bence. İnsana da ihtiyaç var kitaba da. Hiç birisi olmadan olmuyor. Yeri gelir o insanın faydası da dokunur zararı da evet katılıyorum ama yine de insan tanımak faydalı.
Faydalı değil boş ver.. kitaplara sığının
Acil bir yardım olduğun zaman kitap sana yetişebilecek mi? Mesela hastalandığında gece ihtiyacın olduğunda seni kitap hastaneye götürebilecek mi? Yaşadım biliyorum çünkü beni apar topar hastaneye götürdüler. Öğlene kadar haber alamayınca gelmişler odama yoklamışlar ki yerde boylu boyunca yatıyorum. Onlar olmasaydı belki de şimdi bu tarafta yoktum.
Ertuğrul git dag başında yaşa demiyorum ben cok baska seyden bahsettim..
Yeni insanlar tanımayı severim fakat bana çok da bir şey katmadığını gördüm 😃 kitap okumak diyorum.
❤teşekkür ederim
Donanımlı bir insanı tanımak. Hayatı boyunca onlarca belki yüzlerce kitap okumuş birini yani.
Sonra onu kitap gibi okumak ve analiz etmek. Birlikte farklı konularda istişare yapmak..
Bu hazzı asla bir kitap veremez..
3cü seçenek olarak yeni yerler keşfetmek diyebilir miyim
Bak oyum bu da olabilir
Kitap okumaya başlarsam arkamızdan qunek derler 🤦🏻♂️😂
Kdjdd desinler adresimi ver onlara
Benden once basla bana anlat😀
Kitap gibi insanlarda var. Denk geliyor. Ön yargılar bizi her zaman kısıtlar..
Bilgiye erişim sonsuz artık. Gerek kitap, gerek video bir sürü alternatif var.
Bende oyumu kitaptan yana kullanıyorum yeni bir insanı tanımak keşfetmek falan hiç uğraşamam en güzeli kitap
Yani gerceklerden kacip hayallere siginmayi tercih ediyorsun. Oysa o kitabi yazanda gercek bir insan.
Bencil olmadıkları müddetçe insanlarla tanışmak eğlenceli olabiliyor. Ama Garanti yol için kitapları tercih ederim.
Artık yeni insan tanımak istemiyorum.
Her allahın günü 3-5 kişi tanıyorum ya 🤦🏽♂️
Yeni bir kitap okuyup, yeni bir dünyayı keşfetmek derim.
Kitap okumak ama insan katılırsa hayatıma gerçekten kulturluyse gelebilir
Yeni bir insanla tanışacak takatim ve sabrım yok.
Kitaplar ve filmlerden devam.
Yeni insan da tanıyabilirim. Benden yana sıkıntı yok.
Tanıştırayım seni bizim tayfayla lan 😂
@GOKHANoturumactı çözüm ekibiyle mi 🤤
Evet 😎
@GOKHANoturumactı off 🤤
Cuma günü o tarafa gelecez bro galiba arayacam seni
@GOKHANoturumactı okkeey.
Elbette kitap. İnsanlar birbirine benziyor zaten
Yeni bir kitap tercih ederim. Senin de dediğin gibi. İnsan hayal kırıklıdır.
Ben kitap hastasıyım o yuzd3n yeni bir kitap derdim
Ruha iyi gelen kitap ile iyi insan benim için hemen hemen aynı şeydir
Aslında ben iyisiyle kötüsüyle hep insanlardan bir şey öğrenirim. Kitaplar niyeyse bı hobi gibi ama insanlarla uğraşmayı onları tahmin etmeyi davranışları arasındaki bağlantıları çözmek kendimi geliştirmiş gibi hissettirmistir hep
Aynen
En büyük anlam mutluluk huzur sağlıktır. Tanışacağım insan bana bunları veriyorsa bundan iyisi yoktur
Yeni bir insanla tanışmak 🥷
İkiside ama yeni insanı daha çabuk öğrenirsin
Yeni insanlar severim ama ne yazık ki çoğu boş...
Kitap okusam daha iyi de işte kxjxj
Yeni insanlar tanımak
Yeni bir kitap okumak hayatıma anlam katar..
Bazı insanlar roman gibidir
Yeni kadınlar tanımak diyorum.😅
Yeni bir kedi ile tanışmak
İnsanlar pişmanlık oluyor oyum kitaba
Kitap tabii ki. Kitap gibi insan yok ki.
Tabiki insan nefret ederim kitaplardan kurmacalardan zaman ayırmak kültür sanıyorlar ama enayilik
İnsan
Yeni bir insan herşeyden iyidir. Bence
Yeni bir kitap
İkisi de anlam katar.
Yeni bir kitap okumak
Tercihim kitap🙃
Ikisi de
Hiç biri..
Yeni bi insan daha iyi
Herşeyin yeri ayrı değil midir
Yeni bir insanla tanışmak
İnsanlar yepyeni hayat ve ufuk
Yeni bir insanla tanışmak
Kitap 👍🏻
Yenilere açık ol
Kitap okumak
Kitap kitap
Kitap aşko 💅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?