Dünya klasiği denince akla gelen ilk yazarlardan biri Stefan Zweig oluyor. Kitaplarının bir solukta bitmesiyle beraber oldukça etkileyici eserler ortaya çıkardığını düşünüyorum. Korku ve Satranç benim favorilerim. Peki sizin favori Stefan Zweig kitaplarınız hangileri?
Sırasıyla: Satranç Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu Olağanüstü Bir Gece Bunlar en sevdiklerimdir. Diğer okuduklarım ise şunlar: Ay Işığı Sokağı Korku Bir Kadının Yaşamından 24 Saat Lyon'da Düğün Amok Koşucusu Sabırsız Yürek Bir Çöküşün Öyküsü Kızıl Mecburiyet Yakıcı Sır Clarissa Geçmişe Yolculuk Vicdan Zorbalığa Karşı. Mürebbiye O muydu? Gömülü Şamdan
bilinmeyen bir kadının mektubu içimi dağladı , deşmisti ayriyetten Stefan Zweig'in eşiyle beraber intihar etmiş olması... Bu dahada derinden deşti beni