Me: "Bu mektup kime mi? Sana. Beni hiç tanımamış olan sana...” Stefan Zweig · Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu kitabı en favorimdir. 


Satranç kitabını okudum. Çok severek okudum. Kitabın sonuna kadar merakım geçmemişti. Ben hakkımı Satranç'tan yana kullanmak istiyorum. Satranca ilk okuduğum zamanlarda çok ilgim vardı tabii hala da var. Eskisi kadar oynamasam da. Beğendiğim güzel bir kitaptı. :-)
Evet çok iyiydi filmi yoldaymis belki tazelik katar😆
burada biri yazdı ben de ilk defa duydum sabırsızlıkla bekliyorum 👨💼
Cevap
3Cevap
Bilinmeyen bir kadın mektubu bence güzel
Benim de en sevdiğim kitabı budur. Başucu kitaplarımdan biridir hatta.
Aynenbenim için de öyle muazzam işlemiş o kadının duygularını
Almayı düşündüğüm kitaplardan biri de bu. her kitapta ayrı bir dünyaya yolculuk yapıyorsun, bir süredir kitap okuyamadım inşallah okurum
Tavsiye ederim kadının içinde yaşattığı o yoğun ve sadakat duygusu ( kendisine) beni cok yaradi ve takdir ettim gerçekten
Peki aşk konulu bir kitap var mı önerebileceğin
Bu kitap aşk kitabı aa tek taraflı. Haricinde genellikle aşk romanları üzerine pek okumam psikolojik ağırlıklı giderim ama bu kitabı tavsiye ederim
Peki teşekkürler
Rica ederim ne demek masumiyet müzesini de tavsiye ederim
Teşekkür ederim mutlaka alıp okuyacağım
Rica ederim ne demek
satrançla alakalı bir kitabı vardı. onu beğenmiştim, hatta geçenlerde netflixte onun konusuna benzer bir film fragmanı gördüm. o kitabın filmi mi merak ediyorum
Evet harikaydı yanlışım yoksa bu kitap son kitabıydi galiba sonra eşiyle birlikte intihar etmisti
Hayir filmden haberim yok şimdi öğrendim
Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu, tartışmasız.
Hemfikirim seninle
Bir kadının yaşamından yirmi dört saat
Evet onu da okudum güzel kitaptı
Satranç
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?