Sorum sitedeki edebiyat mezunlarına. Runik alfabe (Göktürk alfabesi) Latin alfabesi ile benziyor muydu?

Güncellemeler
+1 yıl
Benziyor diyen gördüm az önceki bir sorumda. 🤣🤣Puhahahaha Niye okumakta zorlanıyorum o hâlde Göktürk alfabeli metni bu kadar benziyorsa? Boşuna yaz okulu yapmışım. Ne aptalım ki bu kadar benzeyen bir şeyi okumayı becerememişim. Hatta bölümün çoğunun okur yazarlığı yok galiba ki çoğu kişi hoca Göktürk alfabeli metin verip sorunca sınavda dökülmüştü.
Sorum sitedeki edebiyat mezunlarına. Runik alfabe (Göktürk alfabesi) Latin alfabesi ile benziyor muydu?
Cevapla