Latin alfabesine geçişi doğru buluyor musunuz?

Bence oldukça mantıklı bir hareket.

Latin alfabesine geçişi doğru buluyor musunuz?
Latin alfabesine geçişi doğru buluyor musunuz?
Cevapla