Kitap alışverişim sebebiyle eşimle kavga ediyorum. Keyif aldığım bir şeye para harcamak hakkım değil mi?

Kitap alışverişim sebebiyle eşimle kavga ediyorum. Keyif aldığım bir şeye para harcamak hakkım değil mi?

611 tl tuttu şurası. 1 ayda 5-6 kitap okuyorum, yani şuradaki kitaplar 3 ay yeter bana hatta O kalın bir kitap daha uzun yeter. Alayım diyorum 2 gün sonra zamlanıyor ben de beğenmişken ucuzken alıyorum, sigaram yok bir şeyim yok. Kuaföre en son 5 ay önce saç kestirmeye gittim, manikürümü ağdamı kendim yaparım. Çalışıyorum bu arada para da kazanıyorum sürekli laf ediyor. Abartıyor mu sizce ne yapayım

Kitap alışverişim sebebiyle eşimle kavga ediyorum. Keyif aldığım bir şeye para harcamak hakkım değil mi?
Cevapla