Ben okuduğum kitapları biriktirmiyorum cevremdekilere veriyorum. acaba doğru mu yapıyorum?

Okudugum kitabı bir daha okumumuyorum. bu yüzden çevremdeki insanlara veriyorum. hata mi ediyorum bilmiyorum sizce kütüphane oluşturmak gerekli mi?
Ben okuduğum kitapları biriktirmiyorum cevremdekilere veriyorum. acaba doğru mu yapıyorum?
Cevapla