Hesapsız kitapsız sevmek hata mı?

Bana 1.5 senede yapmadigi her seyi kiza yapti fotograf paylasmak, her gun vakit gecirmek, birlikte arkadaslarla takilmak, ayni eve cikmak. Iliskimizde eksik olan seyler cinsellik ve benim kariyerimin daha altta olmasiydi. Kizla cinsellik yasiyorlar kizin kariyeri benimkindne daha iyi ve ailesi iyi bir aile. Karakter ve dis gorunus olarak ondan daha iyi olup cocuga bu kadar zamanimi verip sevmeme ragmen onu tercih etti. Ustelik aldatildim kizin da haberi var. Kiz hala bana nispet yapip canimi acitmaya calisiyor. Cocugun yakin arkadasi benim bi arkadasimla sevgili ve ona cocugun beni baslarda cok sevdigini ama benim ona yuz vererek iliskiyi benim o noktaya getirdigimi soylemis. Hesapsiz kitapsiz iliski yapmak hata mi? Cidden psikolojim cok bozuk 6 aydir hala atlatamadim birileriyle konustum gezdim tozdum olmuyor. Akil verin nasil unutucam bu olaylari
Hesapsız kitapsız sevmek hata mı?
Cevapla