Oyuncu olmanın ne gibi faydaları var, neden herkes oyuncu olmak istiyor?

Günaydın herkese. Merak ettiğim bir konuyu danışmak için geldim. Günümde oğlum dahil, oğlumun tüm arkadaş çevresi meslek için oyunculuk düşünüyor ama ben buna pek olumlu bakamıyorum. Şans olmadıkça gelişim olacağına inanmayan biriyim ve neden hepsi bunu düşünüyor anlamıyorum.

Beni bu konuda aydınlatan olursa mutlu olurum. Şu an dönemimizde çoğu insan neden oyuncu olmak ister ki? Oyunculuğun insana getirdiği avantajlar neler, dezavantajları var mı?
Oyuncu olmanın ne gibi faydaları var, neden herkes oyuncu olmak istiyor?
Oyuncu olmanın ne gibi faydaları var, neden herkes oyuncu olmak istiyor?
Cevapla