Gerçekten harika bir film kesinlikle tavsiye edebileceğim türden. Beyin kapasitesi konusunu alan inception severler bu filmi beğenecektir benim böyle gerçekçi filmlere ilgim var. Gayet hoş izlerken keyif aldığım bir film oldu enteresan konusu var oldukça kısa ve öz olmuş, sizce bir insan beyninin %100'ünü kullanırsa neler olur? Neler yapabilir?
Filmin Oyuncuları;
Filmin Konusu;
Lucy'e erkek arkadaşı bir çanta verir Lucy'de içinde ne olduğunu bilmeden bu çantayı birisine götürmek zorunda kalır. Erkek arkadaşının attığı fena bir kazık yüzünden koreli uyuşturucu çetesinin eline düşer. Asyalı çete grubu Lucy'i etkisiz hale getirip küçük bir operasyon ile, CPH4 adlı sentetik uyuşturucu paketini Lucy'nin karın boşluğuna yerleştirdiler. Lucy'nin bu paketi Avrupa'ya ulaştırması gerekirken işler yolunda gitmedi bu paket Lucy'nin karnında patladı CPH4 maddesi Lucy'nin vücudunda dağılıp kana karışması inanması güç bir olay yarattı, insanlar beyinlerinin %10'nunu kullanırken, Lucy'nin beyin kapasitesi kimyasalın etkisi ile normal insanlardan daha aktif bir şekilde çalışmaya başladı. Herşeyin farkına varan Lucy kimyasal sızıntıyı durdurmak için normal yaşamına döne bilmek için Morfan Feeman'nın beyin üzerine uzman olan Profesör Norman ile iletişime geçti. Lucy normale dönmek ile meşgul olurken aynı zamanda kimyasal beynini etkilemeye devam ediyordu, Lucy'nin beyni %100'e ulaştığında artık inanılmaz süper güçler ile karşı karşıyadır.
Filmin Fragmanı;
Filmi izleyeceklere keyifli seyirler diliyorum..
İnsan Beyninin %100'nü Kullanırsa Neler Yapabilir? Zihninizi Yoracak Bilimkurgu Filmi Tavsiyesi!
Benzer temayı işleyen filmler Hollywood'un sevdiği senaryolar arasında. İyi gişe başarısı elde ediyorlar. Hatta limitless adlı bir filmde adı geçen NZT adlı ilacın ellerinde olduğunu iddia edip internette pazarlayan dolandırıcılar bile milyonlarca dolar vurgun yapmıştı. (hala vurgun sürüyor. google de arayın size de satmak için 3-5 şarlatan hemen üzerinize zıplayacaktır. Aman sakın alıp da sağlığınızla oynamayın)
Anlaşılan o ki halkta bu konseptin bir karşılığı var. Herkes daha zeki, daha akıllı olmak istiyor.
Peki bu mümkün mü? Evet mümkün öyle NZT vs gibi mucizevi şeyler yok. zeka denilen şeyin formatlanması 0-5 yaş arasında oluşuyor. Yani kendiniz için değil ama çocuklarınız için bunu kısmen yapabilirsiniz.
Çocuk yetiştirme konusunda Abazalar çok iyidir ( o abazalar değil) Abaza ya da Çerkes'ler geç evlenir olgun zamanlarında baba, anne olur ve çocuklarına bu olgunluğun getirdiği sakinlikte sabırlı davranır. Çocuklarını kültür mirasçısı olarak yetiştirir ve "sen Abaza'sın, sen akıllısın, kurnazsın sen bu kültürün devamısın" tarzı bir eğitimle hayata hazırlarlar. Bizde genelde "o nasılsa anlamaz" diye küfür ettirir, orasını burasını millete sergiletiriz (hatta bir videoda çocuk halasına tekme tokat atıyor, küfür ediyor, hala dahil herkes gülüyordu) sizce o çocuklar büyüdüğü vakit eşini ve çocuklarını dövermi?
bu kesin değil bir çok sempozyumdada %10 denildi,, en zından adamlar vatan millet demiyor aşk koemdi dram ekmiyorlar BİLİM OLDUĞU için devletin yönetimiyle ilgili filmlerde çekmiyolar,, buyuk alanları var Uzaylı teknolojisini alıp araştoırmalarla, vatanı bırak yeni DÜNYA LARA NASIL GİDİLİR BUNLARI PEŞİNDE ADAMLAR 600 yıldır
ulan anlam bütünlüğü olan diyorsun, sen kendin daha bilim alanında ne bir bilgin var o bile belli değil,, sizin yüzünüzden bu millet ne Bİlimde ilerledi ne futbol dışına çıktı, ya siyaset chp mhp akp polemikleri ya futbolda kim kaç gol atmış ya, kazalar ya cinayetler, :) kısaca diyorum ki SİZİN GİBİ AYNI KONULARI 2000 YILDIR konuşup, durmuyorlar,, başarılı oldukları konuları BİLİM gibi alanlarda destekliyorlar,,30 ağustos zaferimiz evet,, şimdi türkiye sayenizde Bilim adamlrını KAÇIRTIYOR KENDİNE AİT ATOM BOMBASI bile üretemiyor,, vah halimize, sadee Eğitim yetmiyor işte eğitim alıp insanlr değer vermiyorlar sen UÇMUŞSUN ASLAN,, Sorgulayacak kafalar yok sayenizde
:) uçan adam batıya özenmektenbaşka ne yaptınızda , avrupalarda yaşamakla iş bitmiyor, işte o derece kesin konuşuyorsunuz ki nerden biliyorsun doğru olup olmadığını, Sizin gibi sadee futbol sadece devlet siyaset ya da kim kimle çıkmış şu kız nasıl gibi şeylere kafası basan insanlar olmasa ve Eğitim sistemi deneysel olarak yaygınlaşsa biz BİLİM adamlarını kaçırtmayız, ve böyle Beynin kullanılması gibi Filmler çekip Sinema dahil bir çok alanlr ilerleriz ama yok işte
2-3 gündür ara ara bakıyorum Lucy nin bölümlerine youtubede hatta Boyka, Tony jaa nın dövüşlerinden sonra Lucy nin dönüşümüne, Best scene var en son sahnesini anlatıyor, bende ya tv de ya da çevremde duyardım ara ara beynin %10-15 ini kullanırız, diye, zaten AKSİYON KORKU BİLİM KURGU yapaibilen Hollywood a YAKIŞIR BİR FİLM 3-4 ay önce izledim zaten, sinemayı severdim bilimide ama hedefsizlikten İş güç sıkıntısından Film izlemeyi bırakmıştım Televizyonda izledim ilk Askerde, ufak tefek yerleri saçmada olsa, gerçekten Kanıtlanırsa %100 kullanım, Doğru yapmışlar, ama zamanda geriye gitmesi, saçma, Korkak Mafya adamlarını ve Kalemi uçuruyordu, zaten DÜŞÜNCE GÜCÜ diye bir şey duydum, insalar bunu bilmez, CİSİMLERİ UÇURMA falan beyinde olur, SCARLET zaten Güzelde yakışmış para kazanıyor kadın
yaşam şifresi miydi yoksa limit yok mu neydi bir film vardı bundan önce mı sonra mı yaptılar bilmiyorum yıllar önce izlemiştim aynı konu ile ilgili.. ayrıca geçen yıl mı ne cıktı galba bende izliyordum limitsiz diye bir dizi cok güzel olmuştu tam olarak bu konu ile ilgili tavsiye ederim.
Bana göre insan zaten beyninin tamamını kullanıyor. Hepiniz bilgisayar sahibi insanlarsınız pc nizde görev yöneticinizi bir açın orada bir uygulamalar bölümü bir de arka plan işlemleri vardır biz sadece uygulamalar kısımını görürüz ama arka planda neler döndüğünü bilemeyiz. Yani en basitinden sizin kalbinizin kapakçıklarını bile beyin kontrol ediyor ama siz bunun farkında bile değilsiniz. Böyle filmleri izlemesi eğlenceli ama çok fazla fantastik.
bu kesin değil bir çok sempozyumdada %10 denildi,, en zından adamlar vatan millet demiyor aşk koemdi dram ekmiyorlar BİLİM OLDUĞU için devletin yönetimiyle ilgili filmlerde çekmiyolar,, buyuk alanları var Uzaylı teknolojisini alıp araştoırmalarla, vatanı bırak yeni DÜNYA LARA NASIL GİDİLİR BUNLARI PEŞİNDE ADAMLAR 600 yıldır
@adra_91_91 Aslan heyecandan hangi harfi büyük-küçük yazacağını şaşırmıssın. Ben zaten filmleri eleştirmiyorum olaya objektif bakıyorum. Bu arada adamlar başka dünyaya nasıl gidilirin peşinde değiller bak bakalım etrafındaki ülkelere kaç yüz yıldır adamların tek amacı bizim gibi ülkelerin başına konmak. Canları isterler savaş çıkarırlar tonlarca varil petrolü kendi milletlerine yedirirler. E bu kadar refah bir ortam bizde de olsa bizde bilim alanında ilerleriz.
Atatürk eğitim bir ulusu köle de yapar, zenginleştirirde dedi, Enisteinde "eğitimde asıl olan Düşüncenin eğitilmesidir " der, sen okulda matematik öğrenirken bile İLK SAYILARI bulan insanlar DÜŞÜNEREK buldular (en basit örnek) 1 in yanına 1 getirip adına 2 dediler (kendi dillerinde) günümüzde türkiyede siyaset ve futbolculara milyonları kazandırmaktan başka sadece özgürleşme (onuda ""hazır"" Atatürk gibi büyük devlet adamlarının laflarını ilkelerinin doğruluğunu kullanıp kendi yeni fikirler üretemeden yapıyoruz bir çoğumuz böyle yani) demokrasi adına bize karşı çıkanları eleştiriyoruz,, sen ABD de bu filmlerin çekildiği yerde sadece Siyaet mi var sanıyorsun,:) neden Araştırmadan yorumluyorsun,, d-smart al evine de şimdi discovery kanallarıda kalktı gerçi yine neo georaphicte izlersin sadece tv de değil nette de araştır, adamlar 300 milyonluk ülke sadece Emperyalizm ypmıyor yapanda onuda devletin başındakiler yapıyor,, Lucy biile 485 milyon dolarlık hasılat yaptı,
off şunu anlatmaktan ben bıktım insanlar anlamamaktan sıkılmadı filmini bile çekmişler her insan hatta dinciler bile beyinlerinin %100 ünü kullanır bu %10-15 muhabbeti istemli çalışan bölgedir yani kalanı kalbi attırır nefes aldırır hormonları yönetir... senin iraden dışı çalışır ama %100 ü çalışır her zaman transhümanizm denen bir şey var o bilimle ilgilenenler beyni daha güçlü çalıştırmayı hedefler o da ileri düzeyde bir bilim pek anlayacak insan yok
Fazla bilim kurgu bu. İnsanlar zaten %100 ünü kullanıyor. Bu bir çok sempozyum ve kongrede açıklanmıştı. İngilizce kaynakların yerini hatırlayamıyorum Türk doktorun kaynağını atıyorum eski pc ye geçersem ordan ingilizce dergi ve haberleri atarım
bu kesin değil bir çok sempozyumdada %10 denildi,, en zından adamlar vatan millet demiyor aşk koemdi dram ekmiyorlar BİLİM OLDUĞU için devletin yönetimiyle ilgili filmlerde çekmiyolar,, buyuk alanları var Uzaylı teknolojisini alıp araştoırmalarla, vatanı bırak yeni DÜNYA LARA NASIL GİDİLİR BUNLARI PEŞİNDE ADAMLAR 600 yıldır
Bende izledm bu filmi guzel film gercekte boyle bisey olsaydi dunya diye bisey kalmazdi heralde bu sekilde savaslar yasiyoruz oylesini dusunemiyorm iyilik icin kullanacak insan bir elin parmaklarini gecmezdi
Ya zaten beynimizin nerdeyse tamamını kullanıyoruz vücudun işleyişini ele alan kısım nedense hep unutuluyor soru böyle olur beynimizin işleyiş kısmını da kullanabilseydik ne olurdu olmalı
bende izledim kafam güzelken bilinçaltına nasıl mesaj gönderiyosa artık nerdeyse haşa dünyayı ben yaratmış gibi hisse kapılmıştım. bunun gibi bir kaçtane daha film var. size tavsiyem filmi sadece izleyin. keşke böyle birşey olsa gibi düşüncelere kapılmayın olucaklara şaşırabilirsiniz...
Zamanında filmlerde gördüğümüz bir çok şey gerçek oldu ise bence bu da olabilecek birşeydir Filmi izlemeyen varsa kesinlikle izlemelisiniz. İnsan aklının sınırını sorguluyor
Şu film hakkında bir tane lan bak bir tane güzel yorum görmedim. Arkadaşlarım da izleme boş zamanına yazık dedi ben de izlemedim. Hea Scarlett için izlenir mi? Valla i dont know gidin don jon izleyin daha iyi en azından joseph gordon levitt abimizi görürsünüz.
yüzde yüzünü kullanmasına gerek yok. hacı muratta araba ferraride araba. istikamet aynı. sadece konfor kısmı işe yaramış ve para kaybına uğramış olur...
lucy izlediniz sanırsam limit yok filmini de izleyin ozaman sizinde faforiniz olur birisi siz bayan olduğunuz için belki lucy seçebilirsiniz ben limit yok filmini tercih ettiğim gibi 4 ay felan önce lucy i izlemiştim ben Profesör Norman şöyle bir konuşma yapıyor soru soranlara beynin 100 de yüzünü kullanırsak tam olarak ne olacağını bilmiyoruz şu anki bilime baktığımız zaman beynin bile yüzde kaçını kullanabildiğimizi tam olarak çözmüş değiliz bu lafı bende şunu düşünmeme sebeb oldu hane biz bu filmi yaptık 100 de 100 kullanıyorsun beyni bu filmi neden bu kadar abartık felan izlenimi verdi :)
rica ederim evet öyle limit yok filminde de abartmışlar ama bu kadar fazla değil yani filmin konusu çok güzel di limit yok filmini rahat 6 defa izlemişimdir abartısız ama hoş ve güzel bir film yapmışlar adamlar gerçekten sınırları zorlamışlar filmin konusu zaten beyin yönetmenlerde filmi gayet zeki bir şekilde akışı sağlayabilmişler
Ben daha çok korku filmi seviyorum bilim kurgu biraz zeka işi bazen anlayamıyorum basmıyor asdf :D Onun dışında güzel bu filme hayran kaldım çok keyifliydi izlemek :)
korku filmi bana pek hoş gelmiyor korkuyor diye düşünmeyin tabikide korkmuyorum ama güzel filmler var yani mesala adam sandler var konusuda güzel ve hemen hemen tüm filmleri güzel o adamın adam sandlerin ya aslında çoğu film güzel tavsiye etmeyi isterdim size film ama okadar fazla film izledimki hangisini söyleyim en güzeli film sitelerinde araştırmak :)
olmaz olgun çocuk olmaz :),,, işte günümüzde neden Atatürk gibi devlet adamının yanında vatanı bırak Dünyalar keşfeden hatta Uzaylı var mı yok mu diye araştırıp, Vrsa 7 MİLYAR İNSANDAN (türkte var içinde) daha yüksek teknolojileri varsa onları almaya uğraşan Bilim adamı çkmıyor böne
O daha güzel kanımca. En azından daha gerçekçi. Fakat o filmde zekasının %100'ünü kullanıyor. Lucy'de ise beyninin %100'ünü kullanıyor. O ikisi farklı.
En İyi Cevaplar