AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
332Cevap
Güzel bir özellik :) Özetlemek gerekirse Soru sormayı "bilgi edinme" Bence'leri ise "bilgi verme" olarak düşünebilirsiniz :)
Böylelikle kişisel görüşleri karşıdaki insana aktarmak için oluşturulan soruların önüne geçilmiş oldu. Oldukça yararlı bir uygulama.
Bence harika olmus bu sayede kendi fikirlerikimizi orataya koyarken diger insanlarinda goruslerini alabileceğiz.
Biraz karışık ama yine de teşekkürler ederiz :P @KızlarSoruyor
:D
https://www.youtube.com/watch?v=wFBf-wLaiFgkonuşma l*n
Bence bu bence cok guzel , ve bir o kadar da faydali bir uygulama. KS ekibini kutluyor , ve tum KS uyelerine hayirli olmasini diliyorum.
Ks toplulugu olarak iyi farkli bir yenilik gerekiyordu, ks yetkilileri calisanlari belliki bir emek vermiş, ancak yapabildikleri yeniligin en iyisinin bu olduğunu (bence) düşünmüyorm. daha iyi bir yenilik olabilirdi..
yeni geldim durumu çözmeye çalışıyorum bence çok karışık olmuş :D
kaç tane bence yazmak gerekiyor süper olmak için? :/
Bence hayat ve aşk arasında unutulmaz bir birliktelik vardır. Hayatının aşkını bulduysan mutlu hayatında aşk yoksa mutsuzsundur
Bence bu bence tutmaz. Haklı çıkacağım bekleyin ve görün
Hayırlı olsun sitenin AKP'li olduğu çok süper anlaşılıyor bu arada :d
Değişimler aldı başını gidiyoo iyi olmuuş bencee 😆
Fena bir özellik değil.
Yalnız sitenin önceliği ortalığı çoluk çocuktan arındırmak olmalı. Ben artık "profil resminize yorum yapayım mı?" gibi ilkokul 5 seviyesindeki soruları görmekten sıkıldım.
En azından bence bölümünde saçma sapan şeyler yapan üyelere belli bir süre bence de paylaşım yapamama cezası verilebilir. En azından insanlar böylece düşünebilmek gibi bir yeteneklerinin olduğunun farkına varırlar...
Doğru ya da yanlış olduğunu gözetmeksizin ortaya atılan fikirdir
ayyyh şu ampuller akp yi hatırlattı bana ne güzel:D. d:DD:D:D:Dd
Peki "bence" kısmına da "şikayet" butonu konulacak mı?
Site bir garip olmuş ya huu...
Üyelerin paylaştıkları Bence'ler için şikayet linkini sorularda olduğu gibi kullanmaya devam edebilirsiniz :)
Teşekkürler =)
@cookie
Bence bu iş tutabilir. Ama tutmayabilir de. Kim bilir? :D
Yazarım ben ve birazdan muhteşem bir yazıyla geliyorum
Bence mi paylaşamıyorum neden? Paylaş butonu ekranda niçin yok? Yardımcı olursanız sevinirim.
Bencenin amacı okunmaktan çok okunduktan sonra size de ' bence de ' dedirtebilmektir bence ;)
Bütün gün toplanıp, toplantı yapmalısınız ve hepiniz, bir fikir verip güzel bir benceyi bizlere sunabilirsiniz.
Bence yazarken karakter sınırlaması var mı? İstediğimiz kadar uzun yazabilir miyiz?
Bunları bir özetle yardım bölümüne de ekleseniz iyi olur çünkü "benceleri okumayan" cogu insan var.
Bence çok kişi ile konuşmak insana eşini itici kılar
Ben şu 100Xper inizi istemiyorum ama Bencelerim harap oluyor kimse okumuyor inanın ona üzülüyorum...
soru niye paylasamiyorum alioooo bir yardim etseniz iyidi
soru paylasirken nasil bir hata aliyorsun? Kullandigin cihaz ve tarayici bilgisi de verir misin? Tesekkurler.
samsung galax ac den giriyorum surekli sor butonu yok ancak cikis yaptigimda geliyo o buton
Bence bence bence bence bence. Bak simdi kendimi çok egoist hissettim. Size de oldu mu?
Hayatımızn %80 önceden yazılmış değişmezletden ibarettir
#Bence => Gerçek Hayaldir. Anlayamazsın Yaşarsın...
bir tane bence yayinladim silindi.
bir ikincisini yayinlamam uzun zaman alabilir.
Bence tekrar konuşmaliyiz
Adminler uğraşmış, yapmış. Bize de teşekkür etmek düşer. Burada bunu ''gereksiz.'' bulanlar o zaman bu siteye de girmesinler. Anlayana...
Kafam karıştı benim yav, böyle bir bakayım dedim siteye, değişmiş bir tipi kaymış -,- Eskisi iyiydi bnc. Hem de bence de tutmaz bnc 😌
Ya sadece bir kaç saattir girmedim neler olmuş burada
bence de güzel olmuş :) En azından soru bence ayrımı olması iyi oldu :)
kalın harfle bence paylaşılmıyormuş keşke bu konuda da bizi bilgilendirseydiniz iki bencem boşuna gitti bu yüzden :)
Sorunun yanı sıra düşünceleri de paylaşmak için gayet güzel oldu..
"Bence" asıl gerekli olan değişimlerin yanında bu çok tırt
niye örnek '' Kadınların En Sevmediği 5 Erkek Tipi '' neden '' Erkeklerin Sevmediği 5 Kadın Tipi '' değil :)
''Bence'' özelliğinde paylaşımlar xper puanı kazandırmadığı için gereksiz bir özellik olmuş. Her paylaşım xper puanı kazandırsaydı bir fonksiyonu olurdu.
bence bu soru paylaşımı alakasız paylaşım diye kaldırılmalı haksızssam söyleyin milllet bu benim görüşüm siteye gelince ne kadar basit o kadar iyi olur basitleştirin Apple gibi
Bence kısmı iyi bir fikir.. Donanımlı üyelerin ya da benimde bir fikrim var ya da ne bilim kendini bir alanda yetkin hisseden üyelerimizin uğrak yeri olacaktır eminim
Bence çok yararlı ve bilgilendirici olmuş tebrikler 👏
Bence paylaşırken başka bir siteden alıntı yapsak olurmu acaba?
Bence evlilikk cokkkkk güzel :) beklediğimden daha guzel :)
"Yazı" Kısmı aktif hâle getirilmesi lazım.
Benim gibi tüm üyelerinde buna memnun kalacağından eminim. Kolay gelsin
Eski sistem daha iyiydi eski köye yeni adet getirdiniz *
Bence yaşlılara saygı gösterilmeli ve yaşlılar sevilmeli
Tamam yazalım da kaç exper değil mi bilelim de ona göre :)
Ben hiçbir şey anlamadığımı düşünüyorum.
Her şeyin ilki güzeldi diye düşünüyorum
Bence butonu sayesinde insanların yaptıkları sucuklu yumurtayı bile görebiliyoruz. Teşekkürler KS!
Bence android uygulaması olsaydı daha iyi olurdu :D
cem yılmaz'ın dediği gibi: böyle tövbe estağfurullah bir şey olmuş
. Yazılar bölümünü hiç görmedim ama ona benziyor sanki.
Güzel olmuş , soru formunda olmayan sorular " bence " altında toplanmış..
Bence güzel olmuş :)
Ayni anda iki soru sorabiliyorsun bir bence bir de normal soru olarak bu guzel ama sorulara daha fazla yanit geliyor yaa 😃😃
Şimdi bide acaba nasıl bir bence konusu açsam diye düşünürüz ee 6xper olmak 2 bence açmayı gerektirir 😁
Değişik bir şey ;) :) şu ks yi birde facebook un nasıl messenger i var bildiri geldiğinde haber verse mükemmel olacak ama:(
bence bunun yerine birbirimizi ekliycek bir platform acilsaydi daha iyi olurdu sizcede öyle olmazmiydi yinede hayirli olsun )
Umarim beklenen performans alinir
yanliz bu cevap durumu biraz garip olmamismi:)
bence merdivenleri adım adım adımlamak çok güzel olacak, çok sevdim burayı