AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
332Cevap
3lüelektrik sobası 1800 wattsa tekini açtığımızda 600 watt harcamış mı oluyoruz elektrikten anlayan yardım edebilir mi
Evet her Quartz çubuk minimum 600 wat enerji tüketir..
eğer havayı kurutmadan baş ağrısı yapmayan bir soba kulanmak istersen seramik ısıtıcılı ve fanlı sobaları tercih etmelisin (1200 waat)
lksdhutwstbhwşethwrt sırf şu anket gözüm önünden gitsin diye yazıyorum.
hıc ama hıc begenmedım bu bence yuzunden bu sıteye gırmıyorum cok sacma :)
bence sen gelince ortalık karardı oldu gece tek hece adı ece
Bence mmmmm... Boşver abi, süper ego tavan yapmasın şimdi.
Himm bu siteye farkli bir hava katti birden daha bir edebi oldu sanki:)
yolunu beklerken daha dün gece kaçıyorum bugün senden gizlice aynaya baktımda iyice anladım ki sende herkes gibisin...
bence bu sitede aptalca sorulann onbinlerce soru var ve inanilmaz populer fakat
akıllı ve mantıklı sorulara ne yazıkki yer yok
Bence dünyanın en kaliteli ve en karakterli takımı GALATASARAY
Site ne kadar karışırsa , benim kafamda o kadar karışıyor. Isınamadım ben bu benceye
Sayın yönetici. Bence uygulaması geldiğinden beri paylaşım yapmak için konu seçemiyorum lanet olsun
konu seciminde yasadigin sorun devam ediyor mu?
Evet halen aynı
Bence esmer kızlar sarışın kızlardan daha çekici 😀
Sitenin formatını değiştirmeniz hoş olmamış bence.. alışkanlıkları değiştirmek zor oluyor
Ya nedir bu paylaşım trafiği çok yoğun demek sabahtan beri göremiyorum yorumlari
Ks her site gibi b. k etmeye basladi yakinda para ile satilacak seylerde cikacak bak görün
Ben de bencelerimi yazarım. Siz de sizce uygun olmayan benceleri kaldırırsınız
Bence sence ya da onca... Ne fark eder ki mühim olan insanlık
günün bencesi falan da olacak mı? yazı çok uzunmuş okumadım
Gecenizi gündüzünüze kattınız ve ortaya bu mu çıktı?
şu an kendimi baska bir sitede gibi hissediyorym
Saçma sapan konular dahil olmadğı sürece gayet yararlı BENCE :))
#bence yok iyi olmuş en azindan soru biçiminde olmayan paylaşimlari oradan yaparlar= )
Ksde bence dönemi başlamış vatana millete hayırlı olsun :)
Gereksiz hiç gerek yok bence eklentisine zaten amacı dışında kullanılcak
Bencenin amacı ; insanları daha çok görüşlerini paylaşarak onları tanımak veya farklı bir durum. Bencesi bu kadar.
Şimdi bence'nin ne olduğunu anladım.
sitenin ayarlarıyla oynayıp durmayın siteye her girişimizde yabancı bir siteye girmiş gibi oluyoruz yeni yaş aralığı 25-34 olmuş saçma...
Bence ks güzel hele bildirim geldiğinde fena seviniyum ama bir bakuyum ksden gelmiş mesaj sorunuz kaldırıldı diye olsun bee :D
Vay be.
Eskiler aklıma geldi.
Güzel açıklamışsınız..
Bence kafana tokadan başka bisi takma.. Erkeksen takacaksin :D
Bencem de nasıl yorum yapabilirim? Henüz yeniyim de bu işler de 😊
Yayinladim ama saatlerdr hareket tok sizmi belirliyorsunuz yayinlanacak olanlari?
Size göre bence olan bana göre bence olmayabilir ama bence yılbaşında çok eğlenmek lazım:)
Ilk ask unutulmaz diyorlar. Bence yerini son ask doldurursa unutulur. Sizce?
Her yaşadığımızın elbette ilki en güzelidir bilmiyorsun yaşadıkça öğreniyorsun tadına varıyorsun. Ama sonuncu içinde ayrı bir tat vardır. Bildiğin için daha doğru ve akıllı hareket edip kendini daha da mutlu ediyorsun onun için ilk ve son daima bir tutulamaz :)
biraz daha hızlandırılmalı
bence mesaj geldiğinde anında farkedilebilmeli
Bence site çok kötü olmuş dikkat ederseniz cevaplardada azalma var site güncellenmeden önce 100 cevap alan sorular şimdi 30cevap anca alıyor hadi herkese byy.
Aynen
Site bence amacından başka yerlere doğru kayıyor, olmamış
Telefon için uygulama fena olmazdı. Hazır fikir belirtebiliyorken söyleyeyim istedim.
uygulama cok yakinda geliyor :)
Bence saçmalik yok gecesini gunduzune katmislarda
NOT. ESKI SİTEYI GERI GETIRIN BENCEEEEEEEE
Çok karışık oldu çok.. inşallah eski haline döner :/
Topluma uyarak güzel olmuş diyorum... yoksa hala, anlamadım
bence dediği şey hangi konuda kaç tane yorumun yazın vs var diye
Bu kadar anlatmaya gerek yoktu ki. Ks halki uygulamali cozdu bu isi bence
Çok güzel oldu bu, Tebrikler efenim, Teşekkürler ayrıca.
Baktı çok saçma sorular gelmeye başladı benceyi çıkarttılar
hahhahaa :Dd:DDD
Super olmus benim bencem cok sorulara yaptiginiz gibi alakasiz diyip silmezsiniz umarim.
Görüş altındaki yorumlara da video ve resim eklenebilse yani direk gösterilse daha güzel olur :D
Eksi basmayın yav görüş bu :D Sitenin geleceği için :D
not ettim onerini, tesekkurler
...
Bence si yok sanırım sizce herhalde çünkü uygun görülmeyen paylaşımlar hemen kaldırılıyor işine gelmeyen tabi gelmeye
Bence yayınlayamıyorum daha önce hiç yazmadım ilk defa yazdım ama gönderemiyorum?
Bence bu sitede kendine kız profili açan erkekler var yanlış mıyım?
insan bize de danışır dimi yaparken bir sorsaydınız :(
ohaaa yaş aralıkları da değişmiş bu ne biçim olmuş yaw
Ks ekibi bire app yapsaniz hersey 10 numara 5 yildiz olacak
Milleti salak etmekten başka bir şey için uğraşmıyorsunuz, tebrikler.
Başta neler oluyor dedim ama şu an begendim simdiki hali iyi: )
Kızların ve erkeklerin yorumları aynı yerde olması biraz kötü.
Bence olmasi gereken bir seyler. Nerde kaldiniz bence.
Seydi*
"Bence" profilimde gözüküyor fakat yayınlananlarda göremiyorum neden? Nasıl görebilirim? bir yardım lütfen..
Bence içerikler yorum yapılmadan görüş belirtilmeden tam anlamında gözükmesin teşvik edilsin yoruma herkez
bence benim düşünce özgürlüğüm sence senin düşünce özgürlüğünle olan fikrin carpıstırılmasıdır reisss :)
Selam ben kadınları hıc anlamıyorum hep içten pazarlıklar fazla ilgi gösterirseniz şımarıyor az ilgi gösterirseniz sevmiyor soyorlar