Bugün sizler icin sevdiğim Ks üyelerini yazıcam. Umarım beğenilen ve okunur olur.. Kimsenin kalbini kırmak istemiyorum. BENCE, kendime göre uyguladım..

@SarısınaKırmızı
İlk sıraya koymazsam olmaz (: Nick'inden de belli olduğu gibi sıkı bir GS' fanıdır ❤💛 profil resmine büyük bir hayranlığım vardır zaten ilk defa bu yüzden ilgilenmiştim😍 Benceleri güzel ve bazen sıkılsam da hep sonuna kadar okumuşumdur. Bencelerinin sonunda Sarılı Kırmızılı kendi logoları olur hep. Sakin, havalı ve melankholik havası var. Atarlı tarza sahip ve Bencelerine saygısızlık duyulmasından hoşlanmaz sonuçta emek vermiş ve bunun yanı sıra faydalı olmayan, gereksiz benceler değil.. #EmeğeSaygı 😉
@Voluptuous
Garip ve değişik bir nick'i var 😁 Bencelerinde hep bir doktor temizliği sezmiştim ve bura üye olduktan sonra diyetisyen olduğunu öyrendim 😂sevilen bence yazarlarından; hayat ve tecrübe içerikli konuları var. Bence onun için saygı,samimiyet,aile,dostluk,karşısındakinin düşündükleri önemlidir. Çok sorularda ismi gecmiş ve eğlenceli,hayat dolu biri olduğu söyleniyor :)
@hayatöpücüğüü
Nicki'de benceleri ve soruları kadar zarif bir bayandır 😊Acaba Murat Boz hayranı mı yoksa kendine has mı bu nick? profil resimlerinde bir asalet seziliyor. Benceleri kaliteli sorularıysa mütevazidir pek bir 😌
@SinirliBiber
Geldik sitenin Tadı-tuzu ve Biberine :D profil resimelerine laf yok zaten :D Sorularından anladığım kadarıyla Şarkıyı, Müziği, Şiiri seven biri ve söylediği parçalar da var. Benceleri kaliteli yazılım şeklindedir. Tarzını pek anlamadım sakin mi yoksa hayat dolu mu?
Bugün rüyamda kendisiyle sohbet ediyodum tanımasam da o yüzden de bu Benceyi yazmaya karar verdim gerçi 😄 Bilmiyorum nedense SarısınaKırmızı ve bu üyeyi çok yakın buluyorum belki de zıt karakterler ✖
@sizofrenkarinca
Öncelikle son profil resmini çok beğendim hanım karınca :D benceleri çok mütevazi olan bir yazardır. Gerçi bilmem nedendir onun hep bencelerini okumakla yetiniyorum kendisi bana biraz soğukkanlı biri gibi geliyor :/ Belki de olgunluk belirtisi 😊
@vladimirpuding
Bu üyenin ismini gördüğüm an ilk aklıma gelen laf " Bence " oluyor. Bencelerinin içerik metinleri, görseller, şakacı ve mizahcı anlatım şeklini çok seviyorum. Hep eğlenerek okuduğum YAZARℓårdåηdır 😊
Bunun yanı sıra, @Affedilmeyen ; @Pireneler ; @Drejevic ; @Kızılımsı ; @Aserehehahe ; @Rusasigi ; @erkeksihayvan , @Balbadem ; @ruscu_armi ; @Okeyedördüncüeleman vs. vs. gibi değerli üyelerin soru, bence ve yorumlarını çok beğenerek okuyorum. 😊
Evet bu kadar. Ama tabi " En populerleri yazdı" gibi yorumlar yazmayın lütfen, sonuçta bu bir BENCE. Bu upuzun benceyi okuduğunuz için çok teşekkür♡ler umarım sıkılmadınız 😊
#Ks'ı & Ks Üyelerini Seviyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar